Україна запросила у США два типи армійських вертольотів: що відповіли в Boeing та Bell Helicopter
Україна запросила у США два типи армійських вертольотів: що відповіли в Boeing та Bell Helicopter

Україна запросила у США два типи армійських вертольотів: що відповіли в Boeing та Bell Helicopter

Йдеться про мільярдні інвестиції

Україна подала до США запит на два типи вертольотів. Йдеться про Black Hawk та Zulu, які виробляють компанії Boeing та Bell Helicopter відповідно. Про перспективи залучення цих компаній на український ринок розповів член комітету з питань національної безпеки, оборони та розвідки Вадим Івченко.

"Наведу приклад: армійська авіація подавала запити на два типи вертольотів: Black Hawk та Zulu. Black Hawk – це Boeing. А Boeing вже вирішив, що буде робити своє виробництво в Польщі. A Zulu (компанія Bell Helicopter. — Ред.) прийняли рішення, що будуть робити виробництво в Україні. Це мільярдні інвестиції. Black Hawк теж, але це будуть фінансові інвестиції в Польщу", — розповів він в інтерв’ю "Телеграфу".

Україна, за словами Івченка, має боротися, але компаніям краще працювати в Польщі. На це є кілька причин.

"Ми маємо боротися, але звісно, їм краще в Польщі, адже це Європейський Союз, європейські закони, реформи, доступ до фінансових інституцій. А у нас — це корупція, відсутність реформ, відсутність гарантування права власності, блокування податкових накладних, правоохоронний тиск на бізнес. І звісно, зараз їм краще там. Тому ми маємо максимально відгородити ці інвестиції від будь-яких проявів порушення законодавства", — наголосив член комітету.

Він додав, що робота у цьому напрямі вже триває. Наприклад, американська військово-промислова компанія, що працює в галузі електроніки та інформаційних технологій та авіакосмічної галузі Northrop Grumman, уклала меморандум з українським заводом.

"… я знаю, що Northrop Grumman зробила меморандум з одним із заводів. Маленька інвестиція, але це фактично американська NASA. Lockheed Martin – це F-16. І вони точно будуть причетні до будівництва інфраструктурних об'єктів, створення навчальних центрів для F-16. Зараз багато відбувається перемовин, але про результати потрібно запитувати вже в уряду", — резюмував Івченко.

Детальніше читайте у повній версії інтерв’ю: Мобілізація апріорі не є добровільною: нардеп про блокування рахунків, кабінет призовника та виробництво зброї

Нагадаємо, перші чотири українські пілоти завершать підготовку на винищувачах F-16 до літа. Пілоти розпочали підготовку в середині жовтня у 162-му винищувальному авіаполку в Тусоні, штат Арізона.

Теги за темою
Україна Виробництво
Джерело матеріала
loader
loader