Соцмережа X оголосила, що рекламодавці незабаром зможуть розміщувати оголошення поруч із певними акаунтами. Це гарантуватиме, що реклама не опиниться біля суперечливого чи образливого контенту. Про це йдеться у блозі Х, передає «Бабель».
Рекламодавці на X зможуть розміщувати рекламу на основі підібраного списку акаунтів із преміум-передплатою за допомогою додатку Creator Targeting.
Також рекламодавці зможуть самостійно використовувати X Ads Manager, щоб запускати відеорекламу на початку ролика на контенті обраного акаунту.
Разом з цим X планує надати брендам можливість розміщувати рекламу лише в профілі окремого акаунту, повністю виключаючи можливість того, що їхні оголошення опиняться поруч із небажаними публікаціями.
Такі рішення були прийняті після того, як торік багато брендів вилучили свою рекламу з X, адже вона почала з’являтися поруч із неприйнятним контентом на платформі, зокрема із пронацистськими тезами, наприклад цитатами Гітлера чи запереченням Голокосту. Тоді корпорація Ілона Маска X Corp. подала судовий позов проти громадської організації Media Matters for America, яка виявила цей факт, через «зловмисні» спроби відвернути рекламодавців від платформи соціальних мереж.
Крім того, у жовтні частина компаній, зокрема Apple, IBM, Warner Bros., Walt Disney, Paramount та Sony Pictures, тимчасово призупинила рекламні контракти з Х після того, як Ілон Маск підтримав антисемітське висловлювання одного з користувачів. Бізнесмен назвав «фактичною правдою» допис про те, що єврейські спільноти нібито «поширюють ненависть до білих людей».
- Читайте також: Bloomberg: Продажі реклами в X цьогоріч можуть становити близько 2,5 мільярда доларів. Це значно менше у порівнянні з попередніми роками
Фото: X Corp.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.