10 авто за $312 тисяч: виставлено на продаж дивовижні раритети
10 авто за $312 тисяч: виставлено на продаж дивовижні раритети

10 авто за $312 тисяч: виставлено на продаж дивовижні раритети

У Lane Motor, мабуть, найкрутішому музею автомобілів у світі, продають купу дивних і рідкісних автомобілів.

  TELEGRAM-канал ПІДПИШИСЬ

Як повідомляє сайт Jalopnik, власник музею Lane Motor Джефф Лейн зібрав дивовижну колекцію автомобільних раритетів і вона постійно змінюється. Таким чином, музей час від часу виставляє на продаж деякі зі своїх артефактів, щоб придбати інші рідкісні машини.

Ось десять автомобілів з колекції, які зараз виставлені на продаж.

1960 Lancia Appia – $12 000

Красуня в блакитному, цей маленький седан Lancia вражає. Його описують як “реставрацію, яка працює та їздить”. Просто подивіться на цей вхід без стійок із задніми дверима у стилі карети. Є трохи поверхневої іржі на нижній стороні, типової для старих італійських речей.

1961 Lloyd LT-600 – $50 000

Започаткований Карлом Борґвардом, Lloyd мав стати народною автівкою в Європі після Другої світової війни – він був дешевшим, ніж Volkswagen Beetle. Це нещодавно відреставрований екземпляр в “майже ідеальному стані”.

1966 Fiat 600 Multipla – $40 000

Одна з найдивніших форм в автомобілебудуванні, оригінальний Fiat Multipla виглядає так, ніби він їде задом наперед, оскільки передня частина дуже вертикальна, а задня дуже похилена. На одометрі всього 72 000 кілометрів та, як кажуть, у хорошому стані. Він навіть “добре їде” і “чудово зупиняється”.

1969 Mercedes-Benz 280S – $15 000

Гаразд, цей автомобіль менш рідкісний і дивний, але більш красивий і цікавий. Наприкінці 1960-х років це був звичайний сімейний седан, хоч і симпатичний. Сьогодні це прекрасний витвір німецької техніки. Лейн каже, що нещодавно замінили прокладку головки, він працює та їде добре.

1971 LeGrand Mk12 Super Vee – $20 000

Гарячий і живий! Алдін “Ред” ЛеГранд був виробником гоночних шасі SoCal, і його компанія створювала одномісні автомобілі та спортивні автівки з початку 1960-х до 1991 року з чималим успіхом на регіональному рівні. Цей “Mk12”, створений для висококонкурентного класу Super Vee, ніколи не випускався в серійне виробництво – і це єдиний екземпляр, коли-небудь зроблений.

1986 Alfa Romeo Spider “Graduate” – $15 000

Цей автомобіль був виготовлений у 1986 році на честь фільму з Дастином Хоффманом, який вийшов на екрани двадцять років тому. Це вже досить дивно саме по собі. Він “добре працює і їде” і знаходиться в “хорошому стані” з пробігом 75 100 миль.

1988 Citroën Tissier Car Hauler – $45 000

Якщо вам потрібно перевезти автомобіль, чому б не довірити цю роботу дизельному Citroën CX? Він може перевозити до 3600 фунтів, тож не очікуйте, що він буде перевозити Escalade чи щось інше, але це справді крутий вінтажний гоночний самоскид. Ремонт, зроблений у 2021 році, включає заміну двигуна, трансмісії, підвіски, гальм і ремонт електрики. Одометр показує 552 тис. км, але замінений двигун і трансмісія мають менше ніж 50 тис. км. Є лише деякі косметичні проблеми.

1994 Tatra T-815 Rollback – $45 000

Якщо Citroën не подобається вам, як щодо Tatra rollback із шестиколісним приводом? Однак він може не повністю відповідати вашим потребам, оскільки цей бегемот розвиває швидкість 50 миль на годину. Кабіна над двигуном, два пасажири зі спальним місцем та 6×6 з двигуном Tatra V-12 з повітряним охолодженням і 5-ступеневою автоматичною коробкою передач Allison. Він був проданий новим лісозаготівельній компанії з Аляски та використовувався для відновлення та транспортування зламаного обладнання. Найближчий дилер знаходиться у Венесуелі.

1999 Dallara IR-9 Oldsmobile – $60 000

У сезоні 1999 року Dallara з двигуном Oldsmobile використовували кілька команд, у тому числі Кенні Брак, який виборов Indy 500. На цій ракеті Грег Рей виграв Чемпіонат водіїв того року. Але цей спорткар вже п’ятнадцять років не виїжджав на трасу, тому неможливо сказати, що йому може знадобитися для цього.

1950s Deutsch Bonnet Racer 500 Formula JuniReplica – $10 000

Чарльз Дойч і Рене Бонне (DB) були важливими іменами у французьких автоперегонах між 1940 і 1960 роками. Разом вони взялися за проєктування гоночних автомобілів, спочатку з двигунами Citroën. Але постачання було проблемним, і DB незабаром перейшов до Panhard з повітряним охолодженням. З тих пір різні конфігурації DB-Panhard досягли величезного успіху у своєму класі, головним чином завдяки передовому мисленню, що стоїть за вагою та аеродинамікою автомобіля. На початку 1950-х років двоюрідний брат Дойча Жорж Боскетті, молодий інженер з Ecole Centrale, сконструював автомобіль і переконав Чарльза та Рене виготовити Racer 500 DB, одномісний автомобіль Формули з двигуном Panhard і передньою частиною.

Понад 60 років потому Клод Шом і Катрін Барош, захоплені післявоєнними автомобілями Формули, вирішили побудувати копію Racer 500. Клод мав пристрасть до автомобілів, а Кетрін – до їх водіння. На ствоерення пішло всього чотири з половиною місяці. Це скоріше не точна копія, а еволюція оригінала. Кермо від Fiat 124 Spider, а дзеркала від Austin Mini.

Оригінальний Racer 500 DB використовував двигун 610 Dyna-Panhard об’ємом 497 куб.см замість 650 куб.см, щоб отримати право на участь у класі 500c у молодшій Формулі. Клод і Кетрін оснастили цей екземпляр двоциліндровим Citroën 2CV6 602cc 1980-х років. Свій автомобіль вони назвали Racer CC (Claude & Catherine).

Теги за темою
Рейтинг
Джерело матеріала
loader
loader