Компанія «Mета» почне маркувати зображення, згенеровані інструментами штучного інтелекту, у соцмережах «Фейсбук» та «Інстаграм» у найближчі місяці. Про це повідомив президент з глобальних питань компанії Нік Клегг у корпоративному блозі.
За його словами, «Мета» готується розгорнути систему маркування зображень – додавання «водяних знаків» у зображення, згенерованих інструментами штучного інтелекту від провідних розробників як Google, Microsoft, OpenAI, Adobe, Midjourney і Shutterstock у її соцумережах «Фейсбук», «Інстаграм», «Срідс».
Щоб розгорнути повноцінну систему перевірки контенту, компанія комунікує із усіма провідними розробниками та закликає до розробки загальних підходів.
«Ми використовуємо цей підхід протягом наступного року, протягом якого в усьому світі відбудеться низка важливих виборів. За цей час ми очікуємо дізнатися набагато більше про те, як люди створюють і діляться вмістом штучного інтелекту, яку прозорість люди вважають найціннішою та як ці технології розвиваються. Те, що ми дізнаємося, буде інформувати про найкращі практики галузі та наш власний підхід у майбутньому», — зазначив Нік Клегг.
Нагадаємо, раніше компанія «Мета» оголосила, що можливість використовувати її рекламні продукти генеративного штучного інтелекту не поширюватиметься на політичних рекламодавців, щоб запобігти використання їх у поширенні дезінформації.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.