Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками по комуналці, є важлива інформація щодо показників приладів обліку побутового газу. Справа в тому, що деякі споживачі звикли передавати показники лише у месенджері "Вайбер", проте іноді бувають збої.
Важливо знати, як діяти, якщо звичні способи передачі показників лічильника виявилися "тимчасово недоступними".
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії "Нафтогаз" на запитання одного із клієнтів у соціальній мережі Facebook.
Одна з клієнток компанії звернулася з повідомленням такого плану: "Бот на вайбер голову морочив-морочив, а передати не захотів... "Лицовий, три букви"... і все. Уперся, тицяла, тицяла, так і не спрацював. місяць теж спочатку випендрювався, а потім спрацював. Передала у ФБ на меседжер. Треба дивитися, прийняли чи ні. 4647 ваше теж не працює ніколи, не підтверджує, що показник прийнятий".
Фахівці компанії "Нафтогаз" надали відповідь і заявили, що для коректної роботи чат-бота GASUA важливо вказувати інформацію, що запитується лише без зайвих слів або символів.
"Якщо в інтерактивному меню чат-бота GASUA у Фейсбук відсутній розділ, який необхідний для вирішення Вашого питання, натисніть, будь ласка, розділ "Чат з оператором" та викладіть суть Вашого звернення, щоб фахівці змогли допомогти. Додатково надали відповідь з уточненнями в особисті повідомлення. Разом із Вами у всьому розберемося", - відповіли фахівці "Нафтогазу".
Раніше повідомлялося, оплата газових платіжок: "Нафтогаз" попередив побутових споживачів.
Також, газовики терміново звернулися до всіх українців: "Не забувайте відзначати...".