Майже 11 мільйонів гривень виділили з держбюджету на створення контенту для Нацвідбору на «Євробачення-2024»
Майже 11 мільйонів гривень виділили з держбюджету на створення контенту для Нацвідбору на «Євробачення-2024»

Майже 11 мільйонів гривень виділили з держбюджету на створення контенту для Нацвідбору на «Євробачення-2024»

Над виробництвом телеверсії фіналу цьогорічного Нацвідбору працювавав переможець мистецького конкурсу — продакшн-підрозділ «1+1 media».

Національна суспільна телерадіокомпанія Україна (НСТУ) виділила майже 11 мільйонів гривень (10 999 811,46) на створення фінального концерту Нацвідбору на «Євробачення-2024». Про це свідчать дані про закупівлю відповідної послуги в системі Prozzoro.

Над виробництвом телеверсії фіналу цьогорічного Нацвідбору працювавав переможець мистецького конкурсу — продакшн-підрозділ «1+1 media».

В угоді від 26 січня 2024 року зазначено, що послуги передбачають весь технологічний цикл реалізації проєкту щодо створення контенту. 

«Послуги з виробництва (створення) аудіальних та аудіовізуальних творів (контенту) для реалізації творчого проєкту "Пісенний конкурс Євробачення–2024"», — йдеться в інформації про предмет закупівлі. 

Минулого року фінальний концерт Нацвідбору створював ТОВ «Старлайт Продакшн». За свої послуги, згідно з Prozzoro, команда отримала майже 10 мільйонів гривень (9 976 341).

Упродовж кількох годин команда Мінцифри намагалася збільшити потужність та відновити голосування, однак цього так і не вдалося зробити. Тож організатори повідомили, що 4 лютого о 15:15 на платформах Суспільного покажуть повтор концерту, а орієнтовно о 19:05 оголосять результати.

За словами міністра цифрової трансформації, під час голосування за фіналістів Нацвідбору на «Євробачення-2024» в застосунку «Дія»зафіксували «рекордну кількість» користувачівза всю історію проєкту.

68-й Пісенний конкурс відбудеться у шведському місті Мальме у травні 2024 року, зокрема 7 та 9 травня пройдуть півфінали, а 11 травня — гранд-фінал «Євробачення-2024».

Фото: Суспільне

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги за темою
Євробачення
Джерело матеріала
loader
loader