/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Ff808da9afc6b5e4ce7370f0cbf4c5f40.jpg)
TikTok «росте» швидше за решту соцмереж, однак YouTube і Facebook все ще домінують
Застосунок з короткими відео використовують більше третини дорослих людей, опитаних дослідниками Pew Research Center.
З часу останнього опитування у 2021 році YouTube (особливо) і Facebook зберегли свій статус лідерів, однак TikTok продемонстрував найшвидше зростання
В новому дослідженні Pew Research Center взяли участь 5733 дорослих американців у період з 19 травня по 5 вересня 2023 року — з них понад третина використовує TikTok. 83% респонденти в певний період використовували YouTube, а 68% — Facebook.
Ці дві соцмережі (належать Google і Meta відповідно) були популярними у більшості людей в різних вікових групах. Наприклад, 93% людей віком 18-29 років використовували YouTube, так само відеоплатформа мала популярність у 60% американців віком 65+.
Instagram посів третє місце в загальному заліку — із 47% користувачів. Далі йдуть Pinterest (35%), TikTok (33%), LinkedIn (30%), WhatsApp (29%) і Snapchat (27%). За зростанням найбільше виділялась соцмережа, що належить ByteDance і підскочила у рейтингу одразу на 12 пунктів (з 21% два роки тому).
9 та 10 місця між собою поділили Reddit і X — в кожного по 22%. Опитування ускладнилось тим, що соцмережа Ілона Маска змінила назву, зазначають в компанії — популярність оновленого сайту впала на 1% за два роки. Reddit тим часом навпаки зріс на 2 пункти — з 18% у 2021 році, попри суперечки щодо API платформи, які відбувалися під час опитувань.
Щодо розподілу за віковими групами — Instagram використовують частіше люди до 29 років (78%), аніж користувачі 65+ (15%). Подібна ситуація у Snapchat — 65% з користувачів до 30 років і 4% для 65+. Демографічна група 40-49 років, яка включає покоління X і всіх, окрім наймолодших, міленіалів, має особливо високі показники для LinkedIn (40%), WhatsApp (38%) і Facebook (75%).
Серед інших помітних демографічних показників — особлива популярність TikTok серед іспаномовних користувачів (49%), причому жінки використовують платформу на 15% частіше, за чоловіків. X тим часом більш популярний серед дорослих із річним сімейним доходом щонайменше $100 000. І, мабуть, не дивно, що LinkedIn, враховуючи його орієнтацію на кар’єру, має вищий відсоток респондентів зі ступенем принаймні бакалавра.
Джерело: Engadget
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2Fa8471a9100e0f0b3d4caf697175bea83.jpg)
Gemini від Google тепер може бачити вашу історію пошуку
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F9b7d7908942abb95370ab95861121785.jpg)
Китай запроваджує маркування ШІ-контенту, як ЄС та США
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F0ac2c3abed260ab31c3daefc73b095fe.jpg)
Samsung та Nvidia об’єдналися для розвитку ШІ в мобільних мережах
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7b0fa366f531855b7d135aec5392652c.jpg)
У небі над Україною зійшов червоний Місяць: що відбувається зі світилом
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F2edce55702d351b8ef997047dad567b6.jpg)
Новий iPhone 16e випередив iPhone SE 2022 за кількістю продажів
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fee92ca78ab57b2d972edf1862df54c16.jpg)
Чим відрізняються 2 коти: лише геній головоломок дасть відповідь за 31 секунду
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F27ff33c4c18c4482087b80f5ce97bcf8.jpg)