
TikTok «росте» швидше за решту соцмереж, однак YouTube і Facebook все ще домінують
Застосунок з короткими відео використовують більше третини дорослих людей, опитаних дослідниками Pew Research Center.
З часу останнього опитування у 2021 році YouTube (особливо) і Facebook зберегли свій статус лідерів, однак TikTok продемонстрував найшвидше зростання
В новому дослідженні Pew Research Center взяли участь 5733 дорослих американців у період з 19 травня по 5 вересня 2023 року — з них понад третина використовує TikTok. 83% респонденти в певний період використовували YouTube, а 68% — Facebook.
Ці дві соцмережі (належать Google і Meta відповідно) були популярними у більшості людей в різних вікових групах. Наприклад, 93% людей віком 18-29 років використовували YouTube, так само відеоплатформа мала популярність у 60% американців віком 65+.
Instagram посів третє місце в загальному заліку — із 47% користувачів. Далі йдуть Pinterest (35%), TikTok (33%), LinkedIn (30%), WhatsApp (29%) і Snapchat (27%). За зростанням найбільше виділялась соцмережа, що належить ByteDance і підскочила у рейтингу одразу на 12 пунктів (з 21% два роки тому).
9 та 10 місця між собою поділили Reddit і X — в кожного по 22%. Опитування ускладнилось тим, що соцмережа Ілона Маска змінила назву, зазначають в компанії — популярність оновленого сайту впала на 1% за два роки. Reddit тим часом навпаки зріс на 2 пункти — з 18% у 2021 році, попри суперечки щодо API платформи, які відбувалися під час опитувань.
Щодо розподілу за віковими групами — Instagram використовують частіше люди до 29 років (78%), аніж користувачі 65+ (15%). Подібна ситуація у Snapchat — 65% з користувачів до 30 років і 4% для 65+. Демографічна група 40-49 років, яка включає покоління X і всіх, окрім наймолодших, міленіалів, має особливо високі показники для LinkedIn (40%), WhatsApp (38%) і Facebook (75%).
Серед інших помітних демографічних показників — особлива популярність TikTok серед іспаномовних користувачів (49%), причому жінки використовують платформу на 15% частіше, за чоловіків. X тим часом більш популярний серед дорослих із річним сімейним доходом щонайменше $100 000. І, мабуть, не дивно, що LinkedIn, враховуючи його орієнтацію на кар’єру, має вищий відсоток респондентів зі ступенем принаймні бакалавра.
Джерело: Engadget

Nintendo Switch 2 отримала лише 3 бали за ремонтопридатність

Dying Light: The Beast отримала геймплейний трейлер та дату виходу

iPhone 17 Air отримає маленьку батарею і відсутність динамічної частоти оновлення

У трейлері Hitman з’явився персонаж Мадса Міккельсена з «Казино Рояль» — за його ліквідацію дадуть нагороду в 007: First Light

Квантові комп’ютери загрожують майбутньому
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F181c0b9ad4dcabc8b3cd2a813f93b87e.jpg)
Нейромережу навчили стежити за людьми крізь стіни за допомогою Wi-Fi
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2Faf6878c458e7b8a0aba076ee9a58f301.jpg)