Про це у Фейсбуці повідомив засновник компанії «Автострада», підрядника відновлювальних робіт, Максим Шкіль, передає Укрінформ.
За словами Шкіля, для роботи над проєктом залучено понад 500 фахівців із підземного будівництва та задіяно понад 30 одиниць спецтехніки. Всі роботи «Автострада» виконує самостійно, без залучення субпідрядників. Роботи тривають цілодобово.
Як запевняє власник компанії, відновлення перегінного тунелю планується завершити восени цього року.
За результатами обстежень було вирішено демонтувати аварійну ділянку тунелю довжиною близько 27 м та побудувати на цьому місці новий - монолітний, відкритим способом прямокутного перерізу.
Наразі відновлювальні роботи ведуться як всередині тунелю, так і зовні. Фахівцям вже вдалося стабілізувати існуючу конструкцію зсередини за допомогою спеціальних металевих риштувань (які витримують навантаження до 15 т/кв. м), щоб тунель більше не давав просадки.
Після того, як будуть перенесені всі інженерні мережі, розпочнеться розробка котловану для демонтажу пошкоджених конструкцій тунелю.
Як повідомлялося, 8 грудня 2023 року столична влада оголосила про припинення руху поїздів на відрізку між станціями «Либідська» і «Деміївська» Оболонсько-Теремківської лінії метро у зв'язку із підтопленням тунелю на вказаній ділянці.
Фото: Maksym Shkil / Фейсбук