«Не було часу щось вигадувати»: Маляр пояснила, чому держава обрала телеграм для комунікації з народом
Колишня заступниця міністра оборони Ганна Маляр пояснила, чому військово-політичне керівництво країни на початку повномасштабної війни обрало для комунікації з суспільством Telegram. Про це Маляр сказала в інтерв’ю «Детектору медіа».
За її словами, в перші місяці війни держава зробила акцент на тому інструменті, який був масовим і з яким можна було швидко та просто працювати. «Так сталося, що наша війна «припала» на пік популярності телеграму. У нас не було часу щось вигадувати. Ми швидко скористалися тим, що є, і насамперед телеграмом», — сказала Маляр.
Вона розповіла, що на той момент її телеграм-канал лежав майже «мертвий», але іноземні журналісти спонукали її його реанімувати. «Вони сказали, що їм зручніше, аби я викладала інформацію в телеграмі. І треба віддати належне: все, що я писала в ті місяці на своєму каналі, наративи нашої війни, — розліталося по західних медіа та широко цитувалося», — розповіла Маляр.
Маляр додала, що вважає впливовість певної соціальної мережі тимчасовим явищем і як колись були популярними ЖЖ чи фейсбук, зараз — телеграм і тікток, «ця історія теж мине».
«У мене теж є питання: що буде, коли ми переможемо, з усіма телеграм-каналами, які розкручені винятково завдяки фото й відео з окопів? Таких каналів дуже багато, їх ведуть із лінії фронту й вони є анонімними. Будьмо відвертими: це переважно бізнес. Разом із тим є дуже цікаві канали, які ведуть самі бійці», — додала ексзаступниця міністра.
Маляр розповіла також, що усі тексти у своїх соцмережах пише сама і робила так навіть коли була на посаді заступниці міністра, попри критичний брак часу. «Ніхто ніколи не вів мої соціальні мережі», — сказала Маляр.
- Чому й навіщо українське суспільство зробили заручником російського телеграму?
- Такий зручний, але небезпечний: неприємна правда про телеграм
- Ганна Маляр: «Під час війни завдання інформувати стає другорядним, а найпершим — воювати інформацією»
Фото: фейсбук Ганни Маляр
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

