Клієнтам ПриватБанку доведеться пройти верифікацію, щоби не залишитися без грошей. У якому разі банк може заблокувати картку та ініціювати перевірку, розповідається на порталі "Мінфін".
Українець поскаржився на ПриватБанк через несподіване блокування його картки. Банк закрив доступ до рахунку після того, як чоловік здійснив грошовий переказ на іншу картку у розмірі трохи більше 3 тисяч гривень.
"Переказував 3200 гривень на карту людині. Підсумок картки заблоковано. Зателефонувала дівчина оператор назвав усі мої дані на підсумок не вплинуло. Вхід до Приват24 заблоковано. Відновити доступ можливо лише завітавши до відділення", - поділився клієнт.
За словами українця, він є клієнтом банку понад 7 років і за цей час не стикався з подібними проблемами.
Фахівці ПриватБанку у свою чергу відреагували на скаргу клієнта та пояснили, що відновити доступ до картки він зможе лише після проходження верифікації.
"Процедура спрямована на протидію шахрайству. Просимо проявити терпіння та розуміння необхідності в операції верифікації", - відповіли у фінустанові.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк без попередження закриває рахунки: українці не можуть отримати свої гроші.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, обережно з онлайн-розрахунками: Monobank взявся блокувати карти клієнтів.