Бренд «brabrabra» запустив ініціативу для військовослужбовиць. Вона викликала критику через участь Олени Кравець
Бренд залучив благодійні організації «Arm Women Now» та жіночий ветеранський рух «Veteranka», аби дослідити потреби жінок на передовій та зібрати відгуки захисниць.
«Розробляючи білизну, ми врахували всі особливості та потреби жінок на передовій на основі антропометричних даних, особливостей жіночого тіла й обставин в яких вони опинились», — пише «brabrabra» на своїй сторінці в інстаграмі.
У результаті «brabrabra» створив спеціалізовані комплекти спідньої білизни для захисниць: топ та пару трусів. 25 січня на своїй сторінці в інстаграмі бренд представив цю ініціативу з фотографією Олени Кравець та зазначив: «Олена Кравець перша доєдналася до підтримки кампанії: "Одна за одну – коли жінка в тилу дбає про жінку на передовій"».
У коментарях під дописом обурюються як цивільні, так і військові, а позитивних відгуків дуже мало. Часто звертають увагу на те, що від імені військовослужбовиць говорить не військовослужбовиця, що було б логічно, а акторка та телеведуча. Одна із захисниць лишила коментар: «Навіщо нам посередниця у вигляді Олени Кравець?». Бренд їй відповів: «Олена — один з голосів задля озвучування поточних проблем, які ми намагаємося вирішити. Ми залучили багато дівчат, що готові діяти і просимо почекати та послухати інші голоси, аби знайти серед них той, що відгукнеться».
Чому така реакція з боку суспільства? Кравець пригадують її минуле: участь у «95 кварталі», а із нещодавнього, що трапилось під час повномасштабного вторгнення — у 2023 році на програму «Тихий вечір з Оленою Кравець» з держбюджету виділили понад 27 мільйонів гривень. Це шоу виходило на телеканалі «Дім».
Рух «Veteranka» прокомунікував ситуацію у коментарях під дописом. Вони написали: «Наша позиція така: коли хтось пропонує допомогу військовим, ми не відмовляємо. Вважаємо також, що коли суспільство стає більш прискіпливим до репутації лідерів думок - це гарний показник. Проте вибір і ведення рекламної кампанії - це зона відповідальності бренду. Рух Ветеранка у цій компанії є бенефіціаром допомоги, яку безпосередньо передає військовим».
А Олена Кравець виклала на своїй сторінці в інстаграмі допис із цитатою американського драматурга та есеїста Торнтона Вайлдера: «Диявол починається з піни на губах янгола, що бореться за справедливість». Торнтон Уайлдер. Залишу це тут. Здається, нам в тилу ще довго це усвідомлювати…».
Чекаємо на інші дописи від бренду. Побачимо, яких іще облич бренд взяв задля просування цієї кампанії. Насправді ми маємо безліч медійних, впізнаваних військовослужбовиць, яким не потрібно, аби хтось ставав їхнім голосом — вони самі можуть говорити і бути почутими.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.

