![Деформація тунелю між станціями метро Деміївська – Либідська: відома попередня причина](https://thumbor.my.ua/PuEJZ0pEv3IdQc2ZoD0eCfSOU4Y=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F1ff0212c3e71970d0e24c792a868a3bb.jpg)
Деформація тунелю між станціями метро Деміївська – Либідська: відома попередня причина
Причиною деформації тунелю між станціями Київського метрополітену Деміївська – Либідська стали неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи – такі попередні висновки науковців Науково-дослідної судово-експертної установи.
Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.
– 24 січня отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро Деміївська – Либідська, – уточнив він.
За його словами, там, де проходить цей відрізок тунелю, ґрунти дуже водонасичені, з шаром торфу, дрібного і середнього піску.
![Тунель між станціями метро Деміївська – Либідська](https://thumbor.my.ua/ukp4IGf67nT__ZXUs3jwDzXiHWY=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F904e9b3609d3ca561c9c50e075d24037.jpg)
![Тунель між станціями метро Деміївська – Либідська](https://thumbor.my.ua/Czki_vYadcUke6JMLZoavK_VEXw=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F93099fc859f015b6f24cd0ec967e0f53.jpg)
![Тунель між станціями метро Деміївська – Либідська](https://thumbor.my.ua/ukp4IGf67nT__ZXUs3jwDzXiHWY=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F904e9b3609d3ca561c9c50e075d24037.jpg)
![Тунель між станціями метро Деміївська – Либідська](https://thumbor.my.ua/Czki_vYadcUke6JMLZoavK_VEXw=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2F93099fc859f015b6f24cd0ec967e0f53.jpg)
Кандибор зауважив, що експертне дослідження триває, а остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану.
– Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати, – додав він.
Водночас, згідно з висновками науковців, Київський метрополітен виконував усі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю, а зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною.
І саме це дозволило розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.
Яка наразі ситуація між станціями Либідська та Деміївська
– Жодного дня станції синьої лінії не були зачинені: в цілодобовому режимі. У цей період призупинили рух поїздів лише на шести станціях цієї лінії. А вже з 13 грудня було організовано двосторонній рух двома коліями між станціями Теремки -Деміївська, – наголосив начальник КП Київський метрополітен Віктор Брагінський.
І нагадав, що сполучення між станціями Либідська та Деміївська наразі забезпечено наземним транспортом – створено чотири додаткові маршрути, на якому працює більше 70 автобусів та 20 тролейбусів.
Брагінський сказав, що наразі всі фахівці докладають максимум зусиль, аби в найкоротші терміни ця ділянка метро запрацювала у звичному режимі.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)