Кредитна пастка: клієнтку ПриватБанку обікрали при нульовому балансі картки
Кредитна пастка: клієнтку ПриватБанку обікрали при нульовому балансі картки

Кредитна пастка: клієнтку ПриватБанку обікрали при нульовому балансі картки

Українка стверджує, що з її картки ПриватБанку за нульового балансу зникли кошти. В результаті рахунок пішов у великий мінус і їй заявили про необхідність сплатити борг. Про це йдеться у відгуку жінки на порталі "Мінфін".

За словами клієнтки, із її карти вкрали майже 10 тисяч гривень. Однак вона не може зрозуміти, яким саме чином були списані кошти, оскільки на її рахунку зовсім не було грошей.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"На картці не було грошей, нема чого красти. Викрали в мінус. В мінус 9719 грн. Чому я маю погашати цей мінус, якщо у мене був нуль. Як сталося що викрали неіснуючі кошти", - поскаржилася клієнтка.

Українка зазначила, що залишала заявку про шахрайство, проте ПриватБанк закрив її вже за добу.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

У фінустанові відреагували на скаргу і пояснили, що карта клієнтки пішла в овердрафт, швидше за все, не через шахрайські діяння.

"На картці може утворитися мінусовий баланс, якщо раніше здійснювалась оплата на певному сайті та на момент авторизації коштів було досить для оплати, але сайт відразу не підтвердив списання зарезервованої суми, тому сума була в доступному балансі і могла бути використана повторно клієнтом", - відповіли в "Приваті".

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader