З початку 2024-го багато користувачів YouTube почали скаржитися на тормоза і повільну роботу веб-версії сайту. Особливо це помітно при переході до повноекранного режиму. З проблемами зіткнулися як українці, так і юзери з інших країн з різними браузерами.
Користувачі досить швидко виявили, що справа в блокувальниках реклами, зокрема, AdBlock. Коли він працює, відео та звичайні сторінки завантажуються помітно довше, навіть якщо інтернет працює стабільно. Тоді як після його деактивації, YouTube відразу ж перестає гальмувати.
Як пише 9To5Google, це пов'язано зі штучним тайм-аутом у коді YouTube, який уповільнює завантаження та робить перегляд незручним, якщо у користувача в браузері встановлено блокувальник реклами.
Нагадаємо, що починаючи з минулої осені, YouTube розгорнув широкомасштабну боротьбу з блокувальниками реклами. Користувачам по всьому світу почали приходити попередження, де пропонується відключити блокувальники реклами і дивитися відеоролики з нею. Або ж перейти на платну версію YouTube Premium.
Спершу в YouTube запустили цю функцію в експериментальному режимі, але тепер, судячи з усього, в компанії вдалися до більш радикальних заходів.
Поки що обмеження в основному зачіпає тих глядачів, у кого встановлений AdBlock. Наприклад, uBlock Origin все ще працює стабільно на YouTube. У будь-якому випадку, незабаром дивитися будь-який контент без реклами стане все складніше.
А влітку 2024 року в Google Chrome та інших браузерах на рушії Chromium і зовсімзникне можливість блокувати рекламу. І, як очікується, єдиною альтернативою залишиться перехід на Mozilla Firefox, де Розширення працюють в штатному режимі.