Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Важливо розповісти, що представники компанії "Нафтогаз" пояснили споживачам, як передавати показники лічильників газу облгази яких відмовилися від використання чат-ботів у месенджерах, зокрема у "Вайбері".
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії "Нафтогаз" на питання клієнта у соціальній мережі Facebook.
Українка звернулася з питанням такого плану: "Миколаївгаз відмовився від 7104 ботів у Вайбері. Чому? Куди передавати свідчення? Вам? Так ви пишете, що прийнято та передасте місцевим міськгазам. Прекрасно. Кілька місяців тому таке вже було... Вам передала, а до місцевих не дійшло... На папері – борг! Тепер ці місцеві відмовилися від 7104.
У компанії "Нафтогаз" відповіли, та заявили, що клієнти Миколаївської філії ТОВ "ГазМережі" можуть передати показники лічильника з 28 по 5 число включно такими способами:
- в особистому кабінеті https://my.gas.ua/login (Для цього потрібно натиснути кнопку "Передати показники" особистому кабінеті)
- у чат-боті GASUA Viber, Telegram, а також Messenger (Facebook) (Для цього потрібно натиснути кнопку "Передати показники" у чат-ботах GASUA).
- за допомогою IVR меню, а також зателефонувавши до контакт-центру Нафтогазу за номерами 0663002888, 0983002888, 0933002888.
- за допомогою SMS-повідомлення на короткий номер 4647. Для цього необхідно ввести номер особового рахунку (9 цифр), пробіл, фактичні покази лічильника (5 цифр).
Важливо вносити тільки чорні цифри в кому, які вказані на лічильнику. Наприклад, "123456789 00123".
На сайті "Нафтогазу": https://gas.ua/ru/indicators, використовуючи тільки особовий рахунок та перші три літери прізвища власника рахунку.
Раніше повідомлялося, для частини українців запровадили "другу платіжку" за воду та вивіз сміття: кому доведеться платити більше.
Також, субсидію на комуналку можуть відібрати: у Мінсоцполітики попередили українців.