У мобільній версії фейсбуку додали нове налаштування «Історія посилань», яке створює спеціальне сховище для всіх посилань, котрі користувач натискав упродовж 30 днів у застосунку. В умовах запровадження законодавцями норм, що посилюють обмеження конфіденційності, Meta шукає нові способи зберегти свою імперію збору даних, повідомило видання Gizmodo.
«Історія посилань» увімкнена за замовчуванням, а дані використовуються для цільової реклами.
Компанія пропонує «Історію посилань» як корисний інструмент для споживачів, «що зберігає вашу активність у веб-переглядачі в одному місці». З новим налаштуванням ви «ніколи більше не втратите посилання», — йдеться у спливаючому повідомленні у фейсбуці, що заохочує користувачів дати згоду на новий метод відстеження. Також компанія зазначає, що «якщо ви дозволите історію посилань, ми можемо використовувати вашу інформацію для покращення ваших оголошень у мета-технологіях».
Фейсбук має видалити створену для користувача історію посилань протягом 90 днів, якщо він вимкне це налаштування.
Нагадаємо, 1 листопада 2023 року Європейська рада із захисту даних (EDPB) схвалила поширення заборони на збір персональних даних користувачів платформ компанії Meta з рекламною метою, яку раніше запровадила Норвегія, на всі держави ЄС.
Фото: фейсбук на смартфоні / Pexels
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.