Українцям часом надходять некоректні платіжки за газ. Іноді можуть нарахувати кілька зайвих кубометрів, а часом і завищити споживання у кілька разів. Така ситуація сталася з одним зі споживачів. Про це він написав на сторінці "Нафтогазу" у facebook.
Споживач поскаржився в Нафтогаз, то при споживанні 4 кубів газу йому прийшла платіжка на 10 кубометрів. Тобто рахунок завищили у 2,5 раза.
"Чому "Газмережі" нараховують за умовні 10м3, коли я реально спожив тільки 4м3? Куди і кому йдуть неправомірно отримані 6м3 за які з мене взяли гроші?", - поскаржився українець.
У "Нафтогазі" відреагували на скаргу та заявили, що в даному випадку українцю необхідно звертатися до свого оператора ГРМ.
Некоректні суми в платіжках можуть бути з низки причин. Найпопулярніша – споживач забув чи неправильно передав показники газового лічильника. У такому разі сума до оплати розраховується за середнім споживанням клієнта. Також не виключається помилка з боку оператора ГРМ.
Якщо платіжці за газ зазначені зайві цифри, то споживач має право вимагати перерахунок.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" показав, як максимально спростити щомісячну процедуру: корисна інструкція.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, платити за зайві нарахування не доведеться: газовики підказали кілька простих правил.