![Блокада польських перевізників: Укрпошта почала возити посилки з Китаю залізницею](https://thumbor.my.ua/eMoXYWTKdrWXBZK3MEQMHsfWS90=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F30%2F8f7326804b4bbdc512c36c2532e2d3f5.jpg)
Блокада польських перевізників: Укрпошта почала возити посилки з Китаю залізницею
Блокада польських перевізників: Укрпошта почала возити посилки з Китаю залізницею
Укрпошта через блокаду на кордоні з Польщею почала приймати імпортні міжнародні відправлення залізницею. Як уточнила пресслужба компанії, такого не робили з 2002 року.
Партнером перевезення стала естонська пошта Omniva, через яку в Україну потрапляють посилки зі світових маркетплейсів, зокрема китайських онлайн-магазинів.
"З урахуванням блокади більшості автомобільних пунктів пропуску на кордонах із Польщею та Словаччиною, а також збільшенням черг на пунктах перепуску, що залишаються відкритими, доставлення залізницею дозволяє Укрпошті перетинати кордон, незважаючи на форс-мажорні ситуації. Також це дозволить доставляти підвищені пікові обсяги після сезонних розпродажів на міжнародних торговельних майданчиках. На відміну від автомобільних шляхів, при доставленні залізницею посилки долають кордон за одну добу", – йдеться в релізі.
Перший потяг був тестовим – у ньому було три вагони з 80 тисяч посилок.
Чому протест польських автоперевізників є нераціональним, спираючись на цифри пояснює Юлія Самаєва у статті «Блокада кордону. Що варто пояснити полякам, аби її припинити».
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)