/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Ff283ea709958319a6381b3b40ce9411e.jpg)
На службу 112 за час її роботи надійшли майже пів мільйона звернень
Про це повідомив у Телеграмі міністр внутрішніх справ Ігор Клименко, передає Укрінформ.
Глава МВС нагадав, що перший комунікаційний центр відкрили у липні у Києві. До кінця року проєкт масштабували, і на сьогодні виклик екстрених служб за номером 112 доступний також у шести областях: Вінницькій, Житомирській, Київській, Львівській, Черкаській та Чернігівській.
"Від моменту запуску на 112 надійшли вже майже пів мільйона викликів громадян”, - зазначив Клименко.
Він наголосив на такому важливому чиннику, як доступність: оператори служби володіють іноземними мовами. Також на лінію можуть звернутися люди з порушенням слуху чи мовлення. Фахівці вже опрацювали понад 5500 звернень жестовою мовою за допомогою відеозв’язку.
Як повідомлялося, заступник глави МВСЛеонід Тимченко заявив, що єдиний телефонний номер для всіх надзвичайних ситуацій – служба 112 – має запрацювати на всій території України до кінця 2024 року.

