У Київстарі підтвердили наявність проблеми з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку
У Київстарі підтвердили наявність проблеми з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку

У Київстарі підтвердили наявність проблеми з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку

Не пройшло доби, як у Київстарі заявили про відновлення роботи всіх послуг, як компанія зіткнулася з новими збоями. Як повідомили в пресслужбі оператора, наразі виникають складнощі з голосовим звʼязком і роботою мобільного застосунку у ряді міст на заході і півдні України.

- Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше, - зазначили в компанії.

Про  нові збої зранку 20 грудня в соцмережах повідомили користувачі мережі. Вони заявили, що не можуть користуватися деякими функціями, навіть якщо мобільний інтернет працює. Так, люди повідомили про проблеми із мобільною мережею для здійснення дзвінків. Частина користувачів також заявила, що Київстар «не функціонує належним чином».

«Київстар» вже понад тиждень відновлюється після  кібератаки 12 грудня. В той день абоненти оператора зіткнулися з серйозними проблемами із зв'язком та інтернетом. Британська розвідка визнала цей кібернапад одним із найруйнівніших, які сталися в Україні після початку лютого 2022 року. Суттєвим аспектом атаки було припинення роботи сигналізації повітряної тривоги, що створило серйозні загрози для громадської безпеки. Поза цим, кібератака також вразила функціонування багатьох банків, банкоматів та торгових терміналів. Крім того, було зафіксовано DDoS-атаку на Monobank, яка мала серйозний вплив на доступ до веб-сайту банку та його онлайн-сервісів.

Джерело матеріала
loader