Абоненти «Київстара» знову скаржаться на проблеми зі зв’язком
Абоненти «Київстара» знову скаржаться на проблеми зі зв’язком

Абоненти «Київстара» знову скаржаться на проблеми зі зв’язком

Ввечері 19 грудня «Київстар» заявив про відновлення всіх послуг. Та зранку вівторка, 20 грудня, ряд користувачів у соціальних мережах оператора знову скаржаться на несправності в роботі мережі, повідомляє 24 канал. 

Частина абонентів повідомляє, що не може користуватися деякими функціями, навіть якщо мобільний інтернет працює. Зокрема, є проблеми із мобільною мережею для здійснення дзвінків. Ще деякі користувачі висловилинезадоволення тим, що мобільний оператор Київстар знову не функціонує належним чином, навіть незважаючи на заявлені компанією відновлення послуг.

Користувачі кажуть про проблеми в мережі. Фото: 24tv.ua

Вранці 12 грудня цього року абоненти оператора в різних регіонах України зіткнулися з проблемами із зв'язком та інтернетом. Компанія підтвердила, що це було наслідком збою в роботі мобільного оператора. Він став результатом масштабної кібератаки, яку британська розвідка оцінила як одну з найруйнівніших в Україні з початку лютого 2022 року. Кібератака супроводжувалася втратою сигналу та можливості користуватися інтернетом для користувачів мобільного оператора.

Крім того, ця атака також порушила роботу сирен повітряної тривоги та зачіпала роботу багатьох банків, банкоматів та терміналів торгових точок. Monobank паралельно потрапив під DDoS-атаку, що призвела до порушення доступу до веб-сайту банку.

Джерело матеріала
loader