Про це Укрінформу повідомили в пресслужбі компанії.
За даними компанії, інформаційна система «Мій Київстар», де абоненти можуть подивитись залишки на рахунках, також відновила роботу.
«Телеком мережа Київстару практично увійшла в період стабілізації. Так 99% базових станцій на підконтрольній Україні території – у працездатному стані, а клієнтам доступні всі основні базові сервіси: послуги зв`язку та мобільного інтернету, SMS, послуги міжнародного голосового роумінгу та інші», - йдеться у повідомленні компанії.
Магазини Київстару також відновили надання клієнтам більшості сервісів.
Наразі компанія продовжує покращувати роботу послуги «Домашній Інтернет» у Києві та низці інших місць, також планує найближчим часом поступово зняти обмеження в швидкості мобільного інтернету.
У компанії уточнили, що спеціалісти «Київстар» працюють над запуском швидкісного мобільного інтернету в роумінгу і планують запустити цю послугу для українських абонентів у Німеччині, Чехії, Польщі та інших країнах вже найближчим часом.
«Для стабілізації роботи послуг компанія залучила весь свій наявний технічний персонал, а також міжнародних партнерів із Швеції, Ірландії, США, Китаю, Фінляндії та інших країн», - повідомили в компанії.
Нарахування бонусів та компенсацій абонентам, які не могли користуватись послугами зв`язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг, додали в Київстарі.
Як повідомлялося, зранку 12 грудня в роботі одного з найбільших мобільних операторів України — Київстару — стався технічний збій. Згодом у компанії підтвердили, що стали жертвою «потужної хакерської атаки».
При цьому відповідальність за атаку на Київстар взяло на себе одне з російських псевдохакерських угруповань.
Фото: prostomob.com