"Київстар" відновив голосовий зв’язок і домашній інтернет, але є не всі послуги ще в доступі
Український мобільний оператор "Київстар" наразі відновив доступ до послуги голосового зв’язку, в тому числі в роумінгу, мобільної передачі даних, та послуги "Домашнього інтернету". Також відновлено роботу послуг віртуальна приватна мережа (VPN) і розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес клієнтів. Однак залишається недоступною послуга SMS, повідомили в компанії.
"Якнайшвидше компанія планує включити послугу SMS. Відновлення роботи послуг відбувається поступово, із дотриманням усіх вимог безпеки", – пояснили в компанії.
Крім того, в деяких населених пунктах, наприклад, в Києві, виникають локальні складнощі із доступністю "Домашнього інтернету".
«Так, поки відбувається стабілізація мережі, мобільна передача даних може працювати повільніше. Це необхідно для безпеки», - додали в компанії.
Нагадаємо, 12 грудня відбулася масштабна хакерська атака на мобільного оператора "Київстар" — у користувачів перестав працювати інтернет та зник зв'язок. Через деякий час припинили коректне функціонування й інші сервіси — "ПриватБанк", "Ощадбанк" та Monobank.
У Міноборони Великої Британії заявили, що кібератака на "Київстар", імовірно, була однією з найруйнівніших кібератак на українські мережі з початку повномасштабної війни РФ, оскільки було зачеплено служби екстреної допомоги та урядові ресурси.