Про це Укрінформу повідомили у пресслужбі компанії.
"Vodafone докладає усіх зусиль, щоб забезпечити стабільну роботу мережі в умовах аномально високого навантаження. Протягом вчорашнього і сьогоднішнього дня вона (компанія - ред.) приймає мільйони нових абонентів, які активують нові або відновлюють свої старі SIM-картки. Це призвело до збільшення навантаження на окремі канали обслуговування Vodafone, а також на зростання трафіку в нашій мережі - в деяких регіонах до 30%", - йдеться у повідомленні.
Завдяки зусиллям фахівців компанії, основні послуги в мережі Vodafone працюють без значних обмежень, наголосили в пресслужбі.
Щоб підтримати тих абонентів, які залишилися без зв’язку, Vodafone запустив ініціативу «Тримай WiFi».
Як повідомлялось, зранку 12 грудня в роботі одного з найбільших мобільних операторів України — Київстару — стався технічний збій. Згодом у компанії підтвердили, що стали жертвою «потужної хакерської атаки».
Станом на 18.00 13 грудня спеціалісти телекомоператора"Київстар", який напередодні зазнав хакерської атаки, розпочали включення голосового зв`язку по всій Україні.