Про це йдеться у заяві компанії на сторінці у Фейсбуці, передає Укрінформ.
“О 16:42 зафіксували технічний збій, пов'язаний з роботою вузлового обладнання, який спричинив короткочасну відсутність послуг у багатьох абонентів та вплинув на роботу додаткових сервісів”, - сказано у дописі.
Зазначається, що фахівці аналізують причини збою. Його наслідки усунені. Послуги та всі сервіси вже доступні клієнтам, запевнили у компанії.
Користувачам, у яких послуги автоматично не відновилися, радять перезавантажити мережеве обладнання та звернутися до служби підтримки.
Також провайдер попередив, що вночі проводитиме “додаткові планові роботи”, через що можливі перебої у роботі послуг “орієнтовно протягом 15 хвилин”.
Як повідомлялося, близько 16:30 у клієнтів “Макснету” в Харкові зник інтернет. Сайт компанії і телефон технічної підтримки не працювали.