Соцмережа X у 2023 році не досягне цілей по доходах від реклами. Як пише Bloomberg із посиланням на ознайомлені джерела, компанія заробить приблизно 2,5 млрд доларів, що значно менше у порівнянні з попередніми роками.
За словами співрозмовника видання, у кожному з перших трьох кварталів цього року X отримала трохи більше 600 мільйонів доларів та очікує на такі ж показники в четвертому. Натомість у 2022 році щоквартальний дохід соцмережі становив 1 млрд доларів.
Наразі продажі реклами становлять 70-75% від загального доходу X.
Раніше керівники компанії мали на меті отримати 3 млрд доларів доходу від реклами та підписок у 2023 році. Поки що річна цифра не визначена, оскільки святковий квартал ще триває.
Керівник бізнес-операцій X Джо Бенарроч у відповіді на запит агентства натомість сказав, що джерела, на які посилаються журналісти, «не надають точних і вичерпних деталей».
Bloomberg нагадує, що за рік до купівлі платформи Маском соцмережа звітувала про понад 5 мільярдів доларів доходу. На початку 2021 року керівництво Twitter на чолі з гендиректором Джеком Дорсі публічно заявило про плани досягти доходу в 7,5 млрд доларів до кінця 2023-го.
«Натомість Маск скоротив витрати і відлякав багатьох партнерів сервісу, які орієнтуються на бренд. Маск регулярно публікує суперечливі заяви для своїх 165 мільйонів підписників і скасував кілька банів користувачів, які порушували політику — останнім з них був любитель конспірології Алекс Джонс», — пише видання.
У вересні генеральна директорка X Лінда Яккаріно на конференції Vox Media Code Conference заявила, що компанія X може стати прибутковою на початку 2024 року, оскільки зараз докладає зусиль для повернення рекламодавців на платформу. За її словами, 90% зі «ста найкращих рекламодавців» повернулися на платформу.
Однак у жовтні власник соцмережі втрапив у черговий скандал, після якого частина компаній, зокрема Apple, IBM, Warner Bros., Walt Disney, Paramount та Sony Pictures, тимчасово призупинила рекламні контракти з Х.
Це сталося після того, як Маск підтримав антисемітське висловлювання одного з користувачів. Бізнесмен назвав «фактичною правдою» допис про те, що єврейські спільноти нібито «поширюють ненависть до білих людей».
Після цього некомерційна організація Media Matters for America зауважила, що реклама великих компаній у X розміщувалася поруч з повідомленнями пронацистського характеру. Корпорація Ілона Маска X Corp. подала судовий позов проти громадської організації через «зловмисні» спроби відвернути рекламодавців від платформи соціальних мереж.
Фото: X Corp.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.