Проблема із передачею показників: клієнтка YASNO постійно отримує помилку
Проблема із передачею показників: клієнтка YASNO постійно отримує помилку

Проблема із передачею показників: клієнтка YASNO постійно отримує помилку

"YASNO" розшило способи передачі показників лічильників для зручності своїх клієнтів. Тепер ви можете передати дані не тільки через особовий рахунок, а й безпосередньо на вашу адресу. Це дає більше гнучкості, якщо особовий рахунок не під рукою.

Просто зайдіть на сайт компанії та залиште показання.

Однак не всі можливості працюють ідеально. Клієнтка Олена повідомила у коментарях на Facebook про проблему з передачею свідчень через чат-бот компанії у додатку "Viber".

Передача показників за адресою /фото: Facebook "YASNO"
Передача показників за адресою /фото: Facebook "YASNO"

Вона виконувала інструкції, але щоразу отримувала повідомлення про помилку у форматі введення. На щастя, за її словами, в інших операторів, як ДТЕК, система працює без збоїв.

Представник "YASNO" запевнив, що вони розробили кілька способів передачі показань, щоб кожен міг вибрати зручний. Надсилання через чат-бота або заповнення форми на сайті - на ваш вибір.

Звернення до YASNO, фото: скріншот Facebook
Звернення до YASNO, фото: скріншот Facebook

Якщо ви зіткнулися з помилкою, зверніться до компанії та надішліть скріншот, описуючи проблему. Можливо, причина неправильного введення даних, і допомога буде надана.

Клієнтам ДПЕК, АТ "Укрзалізниця" та ДП НЕК "Укренерго": для швидкої обробки показань, передавайте їх безпосередньо вашим операторам системи за 2 дні до кінця місяця та протягом перших 3 днів наступного.

Будьте уважними та зручними у виборі способу передачі показань для безперебійного обслуговування вашої енергетичної системи!

Також портал Знай.ua писав, що запровадження графіків неминуче: експерт розповів, коли українцям почнуть відключати світло
Крім того, ми інформували, українцям на замітку: "Нафтогаз" поділився корисним зимовим лайфхаком для дому
Джерело матеріала
loader