Переваги і недоліки адаптивної підвіски
Переваги і недоліки адаптивної підвіски

Переваги і недоліки адаптивної підвіски

Адаптивна підвіска дає можливість водієві змінювати ступінь жорсткості амортизаторів у ручному режимі, або ж працювати повністю в автоматичному режимі підлаштовуючи роботу підвіски під роботу двигуна, коробки або тип дорожнього покриття. На просторах інтернету можна зустріти різні варіанти назв адаптивних амортизаторів — амортизатори з EDС, ADS, MRC, CDC, VDC кожен виробник дає свою назву технології, проте все це — амортизатори, що регулюються, або амортизатори з електронним регулюванням. Ми зупинимося на варіанті адаптивні амортизатори.Адаптивною підвіскою оснащена більшість автомобілів преміум класу, спорткари, а також автомобілі з пневмопідвіскою.Візуально відмінність звичайного амортизатора і амортизатора з електронним регулюванням полягає в тому, що на корпусі активного амортизатора знаходиться клапан регулювання, і дроти живлення та управління, що йдуть до нього. (Фото нижче)В адаптивному амортизаторі реалізовано складну систему клапанів, яка, власне, і відповідає за регулювання жорсткості. Існує безліч варіантів реалізації адаптивних амортизаторів. Кожна марка автомобіля має свою назву даної технології.Основна відмінність амортизатора з електронним регулюванням від звичайного амортизатора – це можливість змінювати свою жорсткість залежно від параметрів дорожнього покриття та запитів водія. Зазвичай у конструкції адаптивної підвіски передбачено кілька режимів, проте в залежності від марки автомобіля вони можуть змінюватись. Можна виділити основні два режими:• sport;• comfortВодій може вибрати будь-який режим залежно від потреб. Кожен режим передбачає автоматичне регулювання жорсткості амортизаторів. Наприклад, у режимі Sport адаптивна підвіска посилює прижимну силу (аеродинаміку), що в свою чергу покращує динамічні характеристики, збільшує зчеплення з дорожнім покриттям, тим самим спрощує керованість автомобілем, дозволяє проходити повороти з меншими перевантаженнями та кренами кузова.У режимі Comfort амортизатори гасять нерівності дорожнього покриття, тим самим забезпечують комфортну поїздку, особливо коли йдеться про великі машини преміум класу.Досить часто власники машин з активною підвіскою дізнаються, що машина оснащена такою підвіскою лише тоді, коли ця підвіска виходить з ладу. Основна проблема, з якою стикаються власники при виході з ладу автомобіля з активною підвіскою – ціна та наявність. Вартість одного нового амортизатора може стартувати від тисячі доларів, на додаток до «привабливої» ціни ще йде наявність у офіційних дилерів. Орієнтовний час на очікування деталі – 3-4 тижні.Як альтернатива є варіант – ремонт адаптивних амортизаторів. Вартість ремонту буде на 30-50% менше від вартості нової деталі. Терміни з ремонту – 1-2 дні. Єдиний нюанс – це знайти спеціалізоване СТО, де ремонт виконуватиметься на професійному обладнанні та кваліфікованим персоналом. На просторах інтернету можна зустріти багато пропозицій щодо ремонту амортизаторів за 600-900 грн, але насправді це не має нічого спільного з справжнім ремонтом амортизаторів.Ще один варіант – це китайський аналог. На українському ринку досить швидко і легко їх знайти за цілком прийнятною ціною. Однак є нюанс, пов’язаний із роботою електронного регулювання. Найчастіше в китайських аналогах стоїть заглушка замість клапану, тобто зовні амортизатор виглядає, як амортизатор з електронним регулюванням, проте за фактом її там немає. Китайський аналог працюватиме як звичайний амортизатор. Можливо, такий варіант для когось цілком прийнятний, бо, як ми писали вище, деякі власники автомобілів з адаптивною підвіскою навіть не здогадуються, що їхня машина оснащена цією технологією.

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader
loader