«Детектор медіа» продовжує публікувати щотижневі показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі черговий огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Огляд за минулий тиждень читайте тут, а за попередні тижні — тут.
Лідери телеперегляду. Провідні шість українських телеканалів за підсумками 47 тижня (20–26 листопада)
Канали Starlight Media продовжують бути лідерами телеперегляду. На першому місці — СТБ з часткою 10,43% (зростання на 3% порівняно з попереднім тижнем). На другій сходинці з суттєвим зростанням частки — Новий канал (9,73%, +28%). На третій позиції ICTV2 (7,37%, зменшення на 3%).
На четверте місце повернувся телеканал «2+2», його частка без змін (4,82%). Натомість ТЕТ, другий тиждень поспіль знижуючи свою частку, перемістився на 5-те місце (4,27%, зменшення на 11%). Шістку каналів закриває «1+1 Україна» (3,75%, без змін). У десятку також входять НТН (2,95%, без змін), «Плюс плюс» (1,46%, зростання на 9%), «Сонце» (1,40%, зменшення на 7%), «Бігуді» (1,37%, зниження на 10%).
Тут і далі, якщо не вказано іншого, показники наведені за аудиторією 18–54 років, міста 50 000 і більше жителів
Показники медіагруп
Медіагрупа Starlight Media третій тиждень поспіль здобуває рекордні в цьому році частки – минулого тижня показник склав 29,16% (зростання відносно попереднього тижня — 7%). Зокрема, найвищі в цьому році частки були у вівторок (32,92%) та неділю (30,88%). Друге місце серед медіагруп займає «1+1 media» з часткою 17,35% (зменшення на 3%). На третьому місці — група «Інтер» із часткою 5,77% (зростання на 14%). За підсумками року на цей час позиції медіагруп незмінні: Starlight Media лідирує з часткою 24,51%, далі — «1+1 media» з часткою 17,67% та «Інтер» з 5,85%.
Марафон «Єдині новини»
Показники телемарафону знизилися на 10% за обома аудиторіями: частка комерційної стала 5,02%, серед широкої 18+ — частка на рівні 8,62%.
Прем’єри тижня
Минулого тижня відбулась одна серіальна прем’єра, футбольна трансляція матчу збірної, документальний проєкт на «1+1 Україна», а також телепрем’єри іноземних та українських фільмів.
У понеділок ТЕТ представив ще одну серіальну новинку «Дієта №0», яка пройшла з показниками rat 1,31%, shr 5,28%, зайнявши 4-те місце в слоті. Цього ж дня на «Суспільне Київ» відбулася футбольна трансляція кваліфікаційного матчу до Чемпіонату Європи 2024 між збірними України та Італії, яка зайняла перше місце у слоті (rat 3,30%, shr 13,20%). Була ще одна футбольна трансляція відбору до ЧЄ-2025 серед молоді між Україною та Азербайджаном, однак вона зібрала скромніші показники (rat 0,17%, shr 0,60%, 18-те місце у слоті).
У п’ятницю «1+1 Україна» показав документальний фільм «СБУ. Спецоперації перемоги» (rat 1,18%, shr 4,38%, 4-те місце у слоті). Наступного дня мовник презентував телепрем’єри фільмів українського виробництва: «Снайпер. Білий ворон» (rat 1,77%, shr 6,16%, 3-тє місце у слоті) та «Памфір» (rat 0,89%, shr 3,72%, 5-те місце у слоті).
На Новому каналі були традиційні телепрем’єри іноземних фільмів: «Веном 2. Карнаж» (rat 4,27%, shr 14,95%, 1-ше місце у слоті), «Морбіус» (rat 2,77%, shr 9,96%, 2-ге місце у слоті), «Оселя зла. Вітаємо в Раккун-Сіті» (rat 2,13%, shr 8,23%, 3-тє місце у слоті).
Провідні програми 47-го тижня телеперегляду
Перелік найпопулярніших проєктів сформували шоу та серіали каналів Starlight Media, а також футбольна трансляція на «Суспільне Київ». П’ятірку тижня склали фільми від Нового каналу «Фантастична четвірка» (rat 4,37%, shr 14,41%) та «Веном 2. Карнаж» (rat 4,27%, shr 14,95%), детективний серіал «Слід» на СТБ (rat 4,30%, shr 15,42%), гумористичний проєкт ICTV2 «Dizel Show» (rat 4,20%, shr 14,84%) та гумористичний проєкт «Будиночок на щастя 2» Нового каналу (rat 3,97%, shr 16,48%).
До десятки також потрапив кінопоказ Нового «Фантастична четвірка 2. Вторгнення Срібного Серфера», «Веном», серіальний показ від СТБ «Сліпа» й «Аметистова сережка», а також кваліфікаційний матч на ЧЄ-2024 між збірними України та Італії на «Суспільне Київ».
Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин
Лідери за чоловічою аудиторією
Провідний контент цього тижня для чоловічої аудиторії — футбольний матч ЧЄ-2024 Україна — Італія» (rat 4,54%, shr 18,79%), а також кінопоказ на Новому: «Веном 2. Карнаж» (rat 4,46%, shr 18,33%), «Фантастична четвірка» (rat 3,99%, shr 14,80%) та «Фантастична четвірка 2. Вторгнення Срібного Серфера» (rat 3,55%, shr 14,08%), а також «Dizel Show» від ICTV2 (rat 3,68%, shr 15,24%).
Десятку закривають фільми Нового «Веном», «Морбіус» та «13 привидів», а також серіали: від Нового «Будиночок на щастя 2» і від ICTV2 «Гарячий».
Лідери за жіночою аудиторією
Жіноча аудиторія незмінна у своїх смаках — минулого тижня провідну трійку сформували серіали від СТБ. Другий тиждень поспіль лідерську позицію займає «Слід» (rat 6,33%, shr 18,77%). На другому місці — «Аметистова сережка» (rat 5,52%, shr 16,14%), а закрив трійку хіт каналу «Сліпа» (rat 4,96%, shr 14,83%). У провідну п’ятірку потрапляють серіал «Будиночок на щастя 2» (rat 4,81%, shr 16,69%) та кінопоказ «Фантастична четвірка» (rat 4,76%, shr 14,08%).
Десятку закривають гумористичне шоу від ICTV2 «Dizel Show», шоу СТБ «Супермама» та «Таємниці ДНК», серіал «Черговий лікар» на СТБ та фільм від Нового «Фантастична четвірка 2. Вторгнення Срібного Серфера».
Лідери серед молоді
Три провідних проєкти серед молоді — фільми й серіал на Новому каналі. Так, очолює перелік фільм «Фантастична четвірка» (rat 4,35%, shr 19,46%), серіал «Будиночок на щастя 2» (rat 4,32%, shr 31,6%), а також «Веном 2. Карнаж» (rat 4,10%, shr 21,45%). П’ятірку закривають реаліті та серіал від СТБ: «Супермама» (rat 3,54%, shr 22,82%) та «Слід» (rat 3,35%, shr 17,96%).
До десятки потрапили кінопоказ Нового «Фантастична четвірка 2. Вторгнення Срібного Серфера», «13 привидів» і «Веном», також серіал «Сліпа» та футбольний матч на «Суспільне Київ» Україна — Італія.
На 47-му тижні телеглядачі продовжують віддавати перевагу серіалам і шоу каналів Starlight Media, а також іноземному кінопоказу на Новому та ICTV2. Провідним контентом минулого тижня також стала футбольна трансляція на Суспільному. Серед жіночої аудиторії популярними були серіали, шоу та реаліті на СТБ; серед чоловічої аудиторії — футбол, кінопоказ, гумористичний проєкт і детективні серіали; серед молодої аудиторії — кінопоказ, шоу та серіали.
Фото: Getty Images (український вболівальник під час матчу Україна-Італія, 20 листопада 2023 року, Леверкузен, Німеччина)
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.
Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.