/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fde5e3e48c6eed617214b620f9e58229a.jpg)
Китайський позашляховик M-Hero 917 отримав дрон, що керується голосом
Щоправда, він виконує команди лише китайською мовою.
Позашляховик M-Hero або Mengshi, що приблизно перекладається як "запеклий воїн", показали торік, але тільки у квітні 2023-го він отримав дозвіл китайської влади на виробництво. А нещодавно Dongfeng 917 отримав в якості додаткового обладнання ще й справжній дрон, який коштує 14 000 доларів. Ним можна керувати голосом з салону автомобіля.
Є ще одна фішка, яку варто згадати: "запеклий воїн" має перемикач задньої системи рульового управління, що дає позашляховику можливість рухатися так званим крабовим ходом, тобто не прямо, а по діагоналі.
Читайте також Dongfeng випустив перші електромобілі з твердотілими акумуляторами
Експерти зазначають, що зовні 917-й виглядає так, ніби його нарізали кухонним ножем – кузов немає жодного плавного вигину. Чорне матове покриття та міцний бампер роблять його схожим на військову машину.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fbbe1d0eeacb73afe26831fcf70edf6a7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa2d7343caf16145147f6d84db2731edb.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd3212e3a833dde68f8a5c527e2913cf1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd0d4098f4d64152c2b402eb576cdafe3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Faf8ed00ca0554b66aad85be7842cd572.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fa49e6667dec2c9c8623b0b2756a8eea8.jpg)
Жорстка конструкція шини Continental WinterContact TS 870 P створена для використання на важких автомобілях – з електричним приводом, великих, рамних позашляховиках або пікапах.
Рекламна інформація
Кузов позашляховика закріплений на рамі. На китайському ринку M-Hero має два варіанти трансмісії. Існує повністю електрична версія з чотирма електродвигунами та потужною батареєю NMC на 140 кіловат-годин. Тут повний привід з сумарнім потенціалом 800 кВт/1088 к.с. Запас ходу розрахований на дальність 505 км.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb92921613aa1ba9362a6aac4850d29c5.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4dbb865719db561750e655731a811676.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fde78daf915e29982c9cfb1e3520d1972.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F67011c84474f46758bf347f2ab5f32d6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4e376458278d741096e6753e2098729a.jpg)
Автомобіль також може бути гібридним з подовжувачем запасу ходу: для цього використовує 1,5-літровий двигун з турбонаддувом як генератор. Він живить акумуляторну батарею ємністю 66 кВт/год і три електродвигуни системною потужністю 816 кінських сил. Цього достатньо для розгону до сотні за шість секунд.
Все це дивовижні цифри, але вони ніщо в порівнянні зі стандартним і додатковим обладнанням 917-го. Для початку машина має внутрішні ручки дверей, які нагадують пістолет Desert Eagle.
Два важелі на центральній консолі схожі на дросельні заслінки літака та керують трансмісією автомобіля і режимами водіння.
На панелі приладів є три екрани – цифрова панель приладів, екран навігації та екран інформаційно-розважальної системи для пасажирів. Ну а про дрон ми вже казали. Невідомо тільки, для чого потрібно запускати – хіба що для того, щоб побачити затори на багато кілометрів попереду себе.

