![Жінки керують 41% українських медіа, — опитування](https://thumbor.my.ua/9O2wZ0zQw5ZjYMn7CbNyJ2e2dSY=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F87e13ad0edee17bd5f2ea0a34cae9e4b.jpg)
Жінки керують 41% українських медіа, — опитування
ГО «Жінки в медіа» виявили, що жінки становлять більшість у керівних органах редакцій, а серед власників медіа переважають чоловіки. Про це йдеться в результатах дослідження «Гендерний баланс у прийнятті рішень в медіаорганізаціях України», передає Суспільне.
За даними опитування, у 41% опитаних представників медіа керівні посади обіймають жінки. Проте кінцевими бенефіціарами медіа найчастіше є чоловіки — у 38% випадків. Ще в майже 35% редакцій кінцевими отримувачами вигоди є колектив тощо.
Найменше жінок на керівних посадах у регіональних медіа — у 17 редакціях, це фактично кожне п'яте регіональне медіа.
Третина опитаних (34%) розповіли, що в їхній організації немає формалізованої жодної політики рівності. Крім того, у 67% медіа немає тренінгів з питань толерантності, недискримінації, жіночого лідерства, які б проводи хоча б раз на рік. Прописаної політики гендерної рівності не мають 59% організацій.
У підсумках дослідження зазначають, що на гендерний розподіл у медіа впливає також війна та мобілізація. Чоловіків бракує як через призов, так і через небажання офіційно працевлаштовуватися та низькі зарплати.
Дослідження провела ГО «Жінки в медіа» за підтримки IFES Україна та у співпраці з Урядовою уповноваженою з питань гендерної політики. Авторками дослідження є членкиня Комісії з журналістської етики Ліза Кузьменко та аналітикиня Львівського медіафоруму, членкиня ГО «Жінки в медіа» Зоя Красовська.
Фахівці опитали 173 представниць і представників 168 українських медіа. Опитування ґрунтується на показниках, які застосовує Європейський інститут із гендерної рівності (European Institute for Gender Equality, EIGE).
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)