Один із найбільших українських державних банків України "ПриватБанк", який користується популярністю через свою величезну мережу банкоматів та терміналів поповнення, продовжує підносити неприємні сюрпризи своїм клієнтам.
Цього разу одна із клієнток розповіла, що не може здійснити оплату за покупку, навіть після того, як зробила своє особисто фото та відправила банку.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"Протягом трьох годин не можу зробити оплату. Замовила на сайті товар за 1184 грн, сплатила карткою Приват. Надійшло повідомлення, що платіж заблокований. Вже три години намагаюся довести, що це мій платіж: кілька разів дзвонила на 3700, фотографувалася, відповідала на Питання, коли платіж повернувся і оператор порадив зробити повторне замовлення, наступний платіж знову заблокували. Оператор або не відповідає, або каже зателефонуйте ще раз", - пише незадоволена клієнтка "ПриватБанку".
Також заради справедливості варто зазначити, що фахівці "Приватбанку" надали відповідь українці. Однак нічого нового чи корисного жінці не повідомили, а лише сказали, що це є "необхідними заходами".
"Необхідність підтвердження платежів є мірою безпеки для збереження коштів клієнтів. З метою забезпечення безпеки ваших платежів у мережі та захисту коштів на рахунках "ПриватБанк" використовує передові алгоритми моніторингу операцій у режимі онлайн", - відповіли у банку.
Раніше повідомлялося, що перекази між картками можуть привернути увагу податкової: які ліміти краще не перевищувати.
Також, ПриватБанк та Монобанк масово блокують рахунки українців: що може стати причиною.