Українець стверджує, що ПриватБанк заблокував усі його рахунки за фінансову допомогу родичам. Деталі він розкрив у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Українець зазначив, що користується послугами ПриватБанку довгі роки, але нещодавно зіткнувся з тим, що всі його рахунки раптово заблокували.
"Є клієнтом ПриватБанку понад 10 років. Тиждень тому прокинувся з ранку і мої всі картки та рахунки заблоковані, без пояснень чому", - поділився чоловік.
За його словами, всі кошти було отримано законним шляхом і відповідні документи було відправлено до банку. Втім, у фінустанові вимагали пояснень, з якою метою переказувалися кошти третім особам.
Українець вкрай обурений історією, оскільки, як він стверджує, робив грошові перекази своїм близьким родичам, а також волонтерам.
"Я що не можу витрачати свої гроші як захочу? Тобто те, що я скидаю гроші дружині, мамі, бабусі, волонтерам, то через те я був заблокований? У мене в голові це не вкладається. Робиш, платиш податки і потім тебе блокують через те, що ти переказуєш власні кошти своїм родичам…", - поскаржився українець.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк підтримає українців, які затіяли ремонт: частину грошей можна повернути.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Можна чекати дзвінка від шахраїв": українець запідозрив, що "ПриватБанк" передає дані клієнтів "третім особам".