Meta вводить платну версію Facebook та Instagram без реклами
Meta вводить платну версію Facebook та Instagram без реклами

Meta вводить платну версію Facebook та Instagram без реклами

Компанія Meta починає пропонувати користувачам реєструватися в платній версії Facebook і Instagram без реклами, яка запускається в Європі.

Про це повідомляє The Verge, передає Укрінформ.

Таке рішення було прийнято компанією у відповідь на нові нормативи ЄС щодо конфіденційності, які не допускають нав'язування споживачам націленої реклами.

Відтепер користувач зможе обирати – користуватися Instagram та Facebook безкоштовно, але з рекламою або ж передплатити версію без реклами. Плата за відмову від реклами становить €9,99 євро на місяць у разі оформлення підписки через веб-інтерфейс або €12,99 євро на місяць через платіжні системи магазинів додатків Google або Apple.

Наразі ця плата за підписку поширюється на всі пов’язані облікові записи. Однак з 1 березня 2024 року вищезазначені суми стягуватимуться лише за один аккаунт на одній платформі, а за кожний додатковий доведеться доплачувати €6 або €8 залежно від форми оплати. Передплата пропонується користувачам віком від 18 років.

Тим, хто бажає продовжувати користуватися Facebook та Instagram безкоштовно, компанія, як і раніше, запропонує дізнаватися «про товари та бренди з персоналізованої реклами», для показу якої використовуватиметься «ваша інформація».

Як повідомляв Укрінформ, у липні Суд ЄС постановив, що компанії повинні розглянути можливість надання альтернативних послуг клієнтам, які не хочуть, щоб їхні дані збиралися і продавалися рекламодавцям, "якщо це необхідно - за відповідну плату".

Теги за темою
Apple Google Facebook
Джерело матеріала
loader
loader