Українець скористався банкоматом "Ощадбанку", щоб зняти готівку зі своєї картки "Привату" і залишився без грошей. Деталі постраждалий розкрив на порталі Мінфін.
Клієнт "ПриватБанку" вирішив скористатися банкоматом "Ощада" та зняти 19 тисяч гривень. Пристрій довго не видавав кошти, а потім проінформував про помилку в роботі. Через війну кошти отримані були, але успішно списалися з рахунку.
"На численні дзвінки фахівці розводять руками та відмахуються загальними термінами 45-120 днів. Персональний менеджер формує додаткові заявки, але їхній номер з якихось причин повідомити не може. Все в усній формі та без письмової конкретики", - обурений українець.
За словами клієнта, повернути гроші йому обіцяють за кілька місяців і то без будь-якої конкретики.
"Сума 19000 є майже максимальною, щоб зняти її в банкоматі однією операцією, і чому я маю очікувати 4 місяці, щоб скористатись своїми грішми? При тому, що очевидно, що банк нічого не робить не те, що для прискорення, а навіть для інформування клієнта", - додав чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" заморозив кругленьку суму і несправедливо записав українку до "шахрайок": п'ятий місяць не віддає 116 тисяч.