Місяць ще не закінчився, а ми вже маємо приємні новини після закінчення останнього тижня жовтня. ICTV став лідером українського ефіру по аудиторії всієї України віком 18-54 (50+) за підсумками першого півріччя 2023 року.
Згідно з аналізом теледивлення останнього тижня жовтня, слоти СЛМ відірвалися по аудиторії віком 18-54 (50+) від найближчого конкурента Ми Україна на 5% по року.
Факти тижня відірвалися від ТСН тиждень вже більше ніж на 0,5 п. п., що за марафонських різниць в соті — велика перемога.
Станом на зараз середня частка Фактів тижня в марафоні серед комерційної аудиторії становить 9,55%.
Серед 18+ – 50+ частка Фактів тижня на зараз становить 15,28%, у ТСН – 15,11%.
Лідерство форматів ТО1 серед всіх форматних продуктів марафону і через 45 тижнів від відновлення вимірювання таке ж безумовне.
Отже, осінь з її високим Total TV ще раз підтвердила хто насправді номер 1.