"Нафтогаз" зазначив важливий нюанс: на що звернути увагу клієнтам
"Нафтогаз" зазначив важливий нюанс: на що звернути увагу клієнтам

"Нафтогаз" зазначив важливий нюанс: на що звернути увагу клієнтам

Процедура передачі показників лічильника газу є досить простою, але у багатьох українців все ще залишаються питання, особливо після того, як минулого року вони несподівано для себе змінили постачальника.

Українцям розповіли, кому саме слід передавати показники приладу - національному оператору "Газмережі", що входить до складу "Нафтогазу", або до самої компанії. Саме з таким питанням звернулася клієнтка на сторінці "Нафтогазу" у Facebook.

"Кнопка "Внести показання" є у особистих кабінетах Нафтогазу та Миколаївської філії Газмережі. У якому кабінеті передавати показання? Можливо передавати потрібно одночасно у обох кабінетах?" - написала вона.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

У компанії відповіли, що в даному випадку, якщо оператором є Миколаївська філія, передавати показники лічильника можна на особистому сайті "Газмережі" або в тому ж таки "Нафтогазі" - різниці немає. Головне встигнути робити це вчасно – з 28 по 5 число кожного місяця.

Також клієнтам надали інші способи передачі показників:

  • в особистому кабінеті на сайті gas.ua
  • у чат-боті GASUA у вайбер, телеграм та месенджер Фейсбук
  • за допомогою голосового меню, зателефонуйте до контакт-центру за номерами нашої гарячої лінії та виберіть кнопку 2. Телефони:
    066-300-2-888 (Vodafone)
    098-300-2-888 (Kyivstar)
    093-300-2-888 ( Lifecell).
  • За допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.
"Ви можете передавати показання лічильника за допомогою одного з цих сервісів та дублювати показання лічильника на сервісах обох компаній не потрібно", - додали в Нафтогазі.

Відгук про роботу Нафтогазу, скріншот
Відгук про роботу Нафтогазу, скріншот

Раніше ми писали, що у вас є 3 місяці на звернення: пенсіонерам розповіли про те, як не втратити виплати

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader