«Мета – стабільні 30 к/с»: розробники Cities Skylines 2 відреагували на скарги через продуктивність
«Мета – стабільні 30 к/с»: розробники Cities Skylines 2 відреагували на скарги через продуктивність

«Мета – стабільні 30 к/с»: розробники Cities Skylines 2 відреагували на скарги через продуктивність

Офіційний реліз гри Cities Skylines 2 заплановано на 24 жовтня. Проте оглядачі достроково отримали доступ до нового містобудівного симулятора і вже встигли поділитися своїми рецензіями. При цьому багато відгуків критиків, навіть позитивні, наголошують на «проблемах з продуктивністю».

Допомагаємо

Наприклад, при тестуванні гри Cities Skylines 2 на різних відеокартах при роздільній здатності Full HD оглядачі ресурсу pcgameshardware отримали невтішні результати ─ всього лише 38 к/с при високих налаштуваннях якості на топовій відеокарті RTX 4090. Моделі RTX 3080 і RX 6700 XT при тих же параметрах забезпечують середню частоту лише 24 к/с та 18 к/с, відповідно.

«Цель ─ стабильные 30 к/с»: разработчики Cities Skylines 2 отреагировали на жалобы из-за производительности

Розробники з Colossal Order відреагували на ці відгуки та опублікували коментар із цього приводу. Коротко його можна сформулювати: «Так і має бути».

Зазначається, що через характер гри, цільовий показник продуктивності – 30 кадрів на секунду. Містобудівний симулятор не отримує ніякої реальної вигоди від вищої частоти кадрів (на відміну від багатокористувацьких шутерів). Зростання міста з часом зіткнеться з проблемою обмеження на рівні процесора. В іграх такого типу найважливіше уникати підгальмовування і мати чутливий інтерфейс користувача.

Тому симулювання побудовано на очікуваній частоті оновлення 30 к/с. З усім тим, отримати частоту 60 к/с не завадить, оскільки це може покращити візуальні ефекти. Тому розробники не мають наміру обмежувати частоту 30 к/с і не планують припиняти оптимізацію тільки тому, що досягли цільової частоти на рекомендованому обладнанні.

Джерело матеріала
loader
loader