Стримінговий сервіс Netflix планує підвищити ціни на підписку без реклами після того, як завершиться страйк голлівудських акторів. Про це повідомило видання The Wall Street Journal.
За словами джерел, Netflix розглядає можливість збільшення передплати у низці країн, але, ймовірно, почне з США та Канади.
Netflix був єдиним стримінговим сервісом, який не підвищував вартість тарифних планів торік. Компанія намагалася досягти збільшення виручки за рахунок зміни політики передачі паролів до облікових записів, у тому числі запровадження можливості платної передачі.
За останній рік вартість підписки без реклами в основних стримінгових сервісах зросла приблизно на 25%, оскільки сервіси намагаються вийти на прибутковість і спонукають клієнтів, які орієнтуються на ціну, переходити на рекламну версію підписки.
Нещодавня хвиля підвищення цін сталася після того, як розважальні компанії втратили мільярди доларів, витрачаючи значні кошти на контент, водночас зберігаючи низькі ціни на свої послуги в гонитві за швидким зростанням.
Великі стримінгові платформи намагаються залучати підписників за допомогою спортивних трансляцій. Зокрема Disney+ обговорює запуск нової спортивної підписки за межами США, Warner Bros. Discovery планує додати спортивні трансляції до свого сервісу Max, а Apple TV+ пропонує сезонну підписку на американську футбольну лігу — MLS.
Нагадаємо, наприкінці вересня Гільдія сценаристів Америки заявила про досягнення попередньої угоди з керівниками кіностудій. Сценаристи домоглися від студій поступок з усіх питань. Це створює підстави для завершення страйку, який тривав п’ять місяців. Однак керівництво американської Гільдії сценаристів ще має узгодити трирічний контракт з Альянсом продюсерів кіно й телебачення, перш ніж повернутися до роботи.
На фото: стримінговий сервіс Netflix
Фото: Unsplash
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.