Компанія Netflix закриває свій бізнес із прокату DVD-дисків через 25 років на ринку. Про це повідомляє The Guardian.
П'ять дистриб’юторських центрів у США надіслали останню партію дисків, яку дозволили не повертати, менше ніж мільйону підписників.
«Це дуже гірко. Ми знали, що цей день настане, але дивовижно, що він не настав 15 років тому», — сказав співзасновник Netflix Марк Рендольф.
Першим диском, який відправив Netflix, був фільм Бітлджюс Тіма Бертона у березні 1998 року, і відтоді компанія відправила 5,2 мільярда дисків. Найпопулярнішою була стрічка із Сандрою Буллок «Невидима сторона». На піку свого розвитку компанія могла похизуватися 16 мільйонами підписників.
Раніше MediaSapiens також писав про те, що в лютому цього року компанія Nokia змінила свій логотип, щоб люди не асоціювали її з мобільними телефонами. Його не змінювали протягом 60 років.
Незважаючи на те, що Nokia все ще прагне розвивати свій бізнес постачальників послуг, де вона продає обладнання телекомунікаційним компаніям, її основна увага зараз зосереджена на продажу обладнання іншим бізнесам.
Фото: The Verge
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.