Батарейка в "розумних лічильниках": у Yasno розповіли хто має її замінювати
Батарейка в "розумних лічильниках": у Yasno розповіли хто має її замінювати

Батарейка в "розумних лічильниках": у Yasno розповіли хто має її замінювати

Багато клієнтів Yasno скаржаться на те, що у "розумних" лічильників дуже слабка батарея. Після недовгого терміну експлуатації приладу час на ньому починає або сильно поспішати, або відставати, що зазвичай впливає на платіжки українців.

Двохзонний лічильник. Фото: скрін youtube
Двохзонний лічильник. Фото: скрін youtube

Двохзонні лічильники вважають плату за електроенергію, поділяючи тариф на денний та нічний. Вдень кількість використаної електроенергії розраховується від 7 години ранку до 23 години ночі. А нічний тариф – від 23 години до 6 ранку.

До компанії звернувся українець, який поцікавився питанням, хто має займатися питаннями щодо заміни батарейок у таких приладах, та за чий рахунок вона буде проводитись.

Двозонний лічильник. Фото скріншот з Youtube
Двозонний лічильник. Фото скріншот з Youtube

Він написав у пресслужбі Yasno на сторінку у Facebook.

"Добре, сіла батарейка. Хто полізе в лічильник поміняти її?" - запитує споживач.
У компанії чоловікові порадили звернутися до вирішення цього питання до оператора системи розподілу (ОСР), оскільки саме він займається технічними питаннями, пов'язаними з лічильниками.

Показники лічильників, скріншот: YouTube
Показники лічильників, скріншот: YouTube

Також йому пообіцяли знайти контакти представників ОСР, які обслуговують його адресу.

Батарейка в "розумних лічильниках": у Yasno розповіли хто має її замінювати - Фото 4

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв будинок порожнім, але люди зареєстровані: юрист підказала, як українській родині "вибити" субсидію.


Джерело матеріала
loader