/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7323a498bb9d439c61a873f0f7c93d27.jpg)
Топ-7 шалених рішень, які привели великих бізнесменів до успіху
Спільні риси всіх людей, про яких мовитиметься нижче – інтуїція і схильність до обґрунтованого ризику.
Саме ці якості є надзвичайно важливими і їм неможливо навчитися у бізнес-школах. Але їх можна і потрібно розвивати в собі кожному, хто мріє досягти успіху.
Генрі Форд зробив ставку на людей
Великий Генрі Форд прославився не тільки революцією в галузі особистого автотранспорту, а також знаменитою цитатою:
Будь-який колір автомобіля гарний, якщо цей колір – чорний.
Однак Форд відомий не лише як винахідник, але й як видатний менеджер. На початку XX століття він подвоїв зарплату робітників, скоротивши їхній робочий день на годину. Це значно збільшило їхню продуктивність.
Це мало успіх з кількох причин:
- Він різко знизив плинність кадрів, скоротив витрати на навчання і зберіг найкращих працівників.
- PR-вплив був украй позитивним. Кількість прогулів знизилася, тому що у працівників з'явилася реальна причина залишитися на роботі.
- Якість кадрового резерву значно поліпшилася.
Багато економістів вважають, що в глобальній перспективі завдяки таким рішенням з'явився новий середній клас, який дійсно міг дозволити собі автомобілі Ford.
Генрі Форд / Фото "Вікіпедія"
Далекоглядний Стів Джобс
Без Стіва Джобса, який завжди був готовий ризикувати, цей перелік не був би повним. До виходу iPod на ринок у 2001 році, музичні аксесуари, зокрема навушники, зазвичай були темними, сірими або чорними. Джобс вирішив змінити це і зробив акцент на однаковості в дизайні iPod: білий корпус, захисна піна, дроти і, звісно, білі навушники.
Таким чином, iPod став першим музичним плеєром з білими навушниками. Навіть якщо ви не бачили плеєр, який ховався в кишені користувача, ви впізнавали його як iPod. Пізніше Apple запустила цілу рекламну кампанію, присвячену білим навушникам до iPod. Багато з цього неперевершеного дизайну збереглося й досі, у популярних iPhone, які користуються великим успіхом.
Білі iPod стали революцією / Фото Unsplash
"Хід конем" Роберта Тейлора
Про неординарний кар'єрний хід винахідника рідкого мила Роберта Тейлора не розповідають у бізнес-школах. А дарма! На початку 1970-х років рідке мило було практично невідомою продукцією, і єдиним виробником була маленька компанія Minnetonka, яка належала Роберту Тейлору.
Споживачам сподобалось рідке мило, і Тейлор вирішив вийти на національний ринок. Ця ідея привернула увагу великих гравців, які швидко створили аналогічні продукти з агресивним маркетингом. Тейлор розумів, що його невелику компанію майже гарантовано розчавлять сильні конкуренти. Тож він вирішив... придбати всі пластикові насоси (диспенсери) в країні.
Роберт Тейлор і рідке мило / Фото з Вікіпедії
Він витратив 12 мільйонів доларів, що було більше, ніж вартість його компанії, на придбання всіх пластикових насосів, які використовувалися для видавання мила з пляшок. Таким чином конкуренти залишилися без диспенсерів.
У підсумку Тейлор захопив значну частину ринку і, в кінцевому підсумку, був викуплений компанією Colgate Palmolive, що принесло йому значний прибуток.

