"Укрзалізниця" — єдиний залізничний перевізник у нашій країні, який має чимало проблем.
Пасажири стикаються з неприємностями на кожному кроці. Нещодавно чоловікові продали квиток у "жіноче купе", але відмовилися впустити в поїзд, а зараз волонтер Юрій Степанець, на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook, розповів про спеціально передбачені вагони для людей з інвалідністю та про те, що квитки туди потрібно купувати виключно у касах... і там зовсім не так просто.
Чоловік перебував в Одесі та планував поїздку до столиці у справах. Онлайн він може тільки переглянути кількість вільних місць у вагоні, а для покупки потрібно їхати на вокзал. Він зателефонував на гарячу лінію "УЗ", йому повідомили, що каси працюють цілодобово. Він поїхав туди, але каса для людей з інвалідністю вже була закрита... виявилося, що до спецвагону купити квиток можна лише до 20:00.
Наступного дня він був на місці вже о 18.00, але йому знову сказали, що нічого не вийде. Треба було приїжджати о 17-й, бо Київ "не прийме заявку".
"І тут Остапа понесло. Не витримавши такого пінг-понгу, я попросив викликати адміністрацію вокзалу. За кілька хвилин до мене підійшла начальниця каси і запросила до свого кабінету. Провівши кілька маніпуляцій з телефоном та комп'ютером - про диво . Мої квитки зараз будуть готові ", - заявив він.
"Укрзалізниця" досі не відреагувала на цей інцидент. "Це гнів і шок. Ну, як так можна? Важко ж як людям добиратися і тут знущання", - пише один із користувачів.
Знай.ua писав, придумали цілу схему для перепродажу квитків "Укрзалізниці": як колектив перекупників заробляє на пасажирах