Warner Bros. вибачилася перед японською аудиторією за мем про «Барбенгеймера»
Warner Bros. вибачилася перед японською аудиторією за мем про «Барбенгеймера»

Warner Bros. вибачилася перед японською аудиторією за мем про «Барбенгеймера»

Кіностудія вибачилася за свою «нечутливу активність у соціальних мережах» на чутливу для японців тему.

Американська кінокомпанія Warner Bros. публічно попросила вибачення перед японською аудиторією. Причиною стало обурення японських користувачів на схвальний відгук компанії з офіційного акаунту фільму «Барбі» на мем про «Барбенгеймера», повідомило Variety.

З огляду на те, що фільми «Барбі» про культову американську ляльку та «Опенгеймер» про американського фізика-теоретика, якого називають «батьком атомної бомби», Роберта Оппенгеймера у багатьох країнах світу вийшли у прокат в один день — 21 липня, це породило у соцмережах хвилю користувацького фанарту про «Барбенгеймера».

Схвальна реакція кіностудії спричинила хвилю обурення серед японських користувачів та поставила у незучне становище японського дистриб’ютора, адже у 1945 році США вперше у світі застосували ядерну зброю, скинувши бомби на Хіросіму і Нагасакі.

«Warner Brothers шкодує про свою нещодавню нечутливу активність у соціальних мережах. Студія приносить щирі вибачення», — повідомили Warner Bros. у коментарі Variety.

Багатьох людей обурило, що американський акаунт «Барбі» у Twitter, який зараз називається Х, позитивно реагував на деякі пости фанатів про «Барбенгеймера».

На одному з таких артів зображена Марго Роббі, яка сидить на плечах Роберта Оппенгаймера на тлі вогню від «ядерного гриба».

Опісля американський акаунт «Барбі» у Twitter написав: «Це буде літо, яке запам'ятається».

Warner Bros. вибачилася перед японською аудиторією за мем про «Барбенгеймера» - Фото 1

Також користувачі зображали Марго Роббі у ролі Барбі із хмарою диму від ядерного вибуху на голові.

Warner Bros. вибачилася перед японською аудиторією за мем про «Барбенгеймера» - Фото 2

У відповідь японські користувачі запустили гештег #NoBarbenheimer.

Щоб віддячити американським користувачам за меми про ядерну зброю, дехто почав публікувати картинки про фільм «Барбі» у поєднанні з фотографіями теракту 11 вересня 2001 року.

Напередодні, 31 липня, Warner Bros. Japan опублікували офіційну заяву у Twitter, розкритикувавши американську філію студії за те, що вона підживлює манію «Барбенгеймера».

«Ми вважаємо вкрай прикрим той факт, що офіційний акаунт американської штаб-квартири фільму «Барбі» відреагував на публікації в соціальних мережах фанатів «Барбенгеймера».

Ми дуже серйозно ставимося до цієї ситуації. Ми просимо штаб-квартиру в США вжити відповідних заходів. Ми просимо вибачення у тих, хто був ображений цією серією неуважних реакцій», — зазначено в заяві  Warner Bros. Japan на японській сторінці фільму «Барбі».

Уточнимо, фільм «Оппенгеймер» ще не вийшов у прокат в Японії, і його дата релізу не визначена.

Нагадаємо,  фільм «Барбі» заробив за перший прокатний вікенд 337 мільйонів доларів, з них 155 мільйонів у США та Канаді та 182 мільйони на міжнародному ринку.

Такому успіху у глядачів посприяла масштабна промокампанія, розгорнута виробником ляльок Барбі, компанією Mattel. Представники Mattel домовилася про співпрацю з понад сотнею різних брендів.

Фото: Getty Images

Теги за темою
Японія Соцмережі Twitter
Джерело матеріала
loader
loader