В Україні відновили процедуру обов'язкової перевірки лічильників. Цього разу питання виникають в українців щодо неправильних сум у платіжках за газ. Проте українці кажуть, що в цьому немає їхньої провини, а навпаки - винні співробітники облгазів.
Люди цікавляться, що робити, якщо облгази залишають необробленими подані показання лічильника газу з фотофіксацією.
Саме таке питання поставила на сторінці "Нафтогазу" у мережі Facebook клієнтка компанії.
Жінка заявила, що передала свідчення 1 числа місяця наступного за звітним через Вайбер-бот із поданням кількості кубів, фотофіксацією лічильника. Проте, повідомляє українка, її повідомлення залишаються необробленими.
У той же час, їй надходять повідомлення про те, що операцію, а саме передачу даних лічильника, завершено успішно.
У таких випадках, коли дані лічильника не передані вчасно, то беруться показники споживання, які менші за фактичні.
"Чому і з якою метою знижується споживання газу?", - запитала вона.
Представник "Нафтогазу України" зазначив, що в такому разі споживачеві потрібно звернутися для коригування обсягу до найближчого центрального офісу або регіональної ділянки оператора ГРМ.
Адже розрахунок суми до оплати за постачання газу здійснюється виключно на основі даних від облгазу.
"Щойно ми отримаємо скориговані дані від облгазу, за особовим рахунком буде здійснено перерахунок суми до оплати", - зазначили в Нафтогазі.
Раніше повідомлялося, що буде, якщо не передати показання електролічильника: усі споживачі мають про це знати.
Також, українські водії зможуть самостійно обирати та бронювати номерні знаки.