/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F48da8df20d1677a3aea4a806f0fd10b7.jpg)
Opel показав новий логотип
Сьогодні бренд Opel представив нове втілення своєї емблеми, яка з’явиться на серійних автомобілях вже у 2024 році.
Логотип й надалі буде центральним елементом дизайну Opel Compass – однієї з головних дизайнерських особливостей сучасних автомобілів з Рюссельхайму.
Читайте також: Opel показав фото екстремального електричного багі
Блискавка – а саме так перекладається слово «Blitz» з німецької мови – тісно асоціюється з електрикою та є ідеальною емблемою, яка символізує наближення Opel до епохи електричної мобільності.
Фролан Хетль (Florian Huettl), виконавчий директор Opel, заявив: «Сьогодні наша «Блискавка» актуальна, як ніколи раніше. Це не лише символ нашого прагнення до демократизації інновацій та мобільності, але й демонстрація нашого прагнення стати повністю електричним брендом у Європі до 2028 року. Цього року у нашій лінійці буде вже 15 електрифікованих моделей, тому ми можемо все голосніше й з гордістю казати, що Opel – це електрифікований та заряджений бренд».
Марк Адамс (Mark Adams), віце-президент Opel з дизайну, відзначив: «Загострена та впевнена «блискавка» перетинає опорне кільце, надаючи нашій емблемі прогресивний та сучасний вигляд. Логотип розташовано в центрі композиції «Opel Compass», що наразі є нашим ключовим принципом графічного дизайну для нових моделей».
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F522d75544cc34c1a248dd7bc5038c925.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F47fa99c9b74beb1fb8d124a678ecb794.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F0962f75007e92e36afe84dfc5c23da24.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2a68be1f62313e05fc4b61edfd801c9b.jpg)
Найближчими роками Opel буде поступово впроваджувати новий логотип «Opel Blitz» у свій портфель продуктів. Перший серійний автомобіль Opel з новим дизайн-оформленням вийде вже 2024 року.
Фролан Хетль (Florian Huettl), виконавчий директор Opel, додатково наголосив: «Новий логотип бренду можна буде побачити вже цього року. Адже його презентація відбудеться на виставці IAA Mobility».

