Частка реклами у доходах соціальної мережі Twitter – приблизно 90%. Придбавши мережу, Ілон Маск звільнив головних рекламних менеджерів, чим сильно відлякав рекламодавців.
Як обвалилися доходи Twitter від реклами
У першому тижні травня доходи соціальної мережі від реклами склали 88 мільйонів доларів. Це на 59% менше за минулорічний показник. Компанія ніяк не могла наздогнати власні щотижневі прогнози продажів, інколи різниця складала цілих 30%.
Як повідомили колишні та нинішні працівники компанії, ситуація ще гірша, аніж виглядає. Жодних чинників, які б дозволяли говорити про майбутнє з оптимізмом, наразі немає.
Рекламодавці нажахані зростанням рівнем розпалювання ненависті та порнографії. Не додає їм впевненості й велика кількість реклами з азартними іграми, а також продуктів з марихуаною. У самій компанії прогнозують, що кожного тижня прибуток компанії буде меншим на 56% у порівнянні з минулорічними показниками.
Натомість сам Маск удає, що все гаразд, та навіть заявляє, що рекламний бізнес Twitter переживає підйом.
Майже всі рекламодавці повернулися,
– заявив Маск, хоча це не відповідає реальності.
Раніше мільярдер обіцяв перетворити Twitter у "найповажнішу рекламну платформу", але наразі ситуація виглядає абсолютно протилежною.