Укрзалізниця почала використовувати ChatGPT для обробки звернень пасажирів
Укрзалізниця почала використовувати ChatGPT для обробки звернень пасажирів

Укрзалізниця почала використовувати ChatGPT для обробки звернень пасажирів

Укрзалізниця наразі аналізує звернення пасажирів за допомогою чат-боту зі штучним інтелектом ChatGPT. Про це повідомила прес-служба компанії.

- Протягом одного дня ми отримуємо в середньому 1300 оцінок подорожі від пасажирів через програму. Приблизно 300 із них – текстові відгуки щодо безпосередньо роботи залізниці. Кожен такий відгук раніше ми обробляли вручну – тепер цю роботу виконує ChatGPT, – розповіли співробітники компанії.

Як зазначили у прес-службі, штучний інтелект автоматично розподіляє звернення пасажирів на 21 тематику – від якості обслуговування до запізнень. Після цього розбиті за категоріями звернення завантажуються в систему аналізу, що дозволяє відстежувати по днях, тижнях та місяцях динаміку скарг щодо конкретних поїздів та маршрутів. У компанії відзначають, що застосування ChatGPT дозволяє суттєво прискорити роботу з аналізу зворотного зв'язку та визначати найбільш проблемні ділянки – і відповідно оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення у 90% випадків, зазначили співробітники.

В Укрзалізниці також нагадали, що побажання чи пропозиції з будь-якого питання пасажири можуть надсилати не тільки через додаток, а також через чат-бот Укрзалізниці до Viber, Telegram, Facebook Messenger або Apple Messages, електронної пошти чи QR-кодів, розміщених на вокзалах та в поїздах. Також можна зателефонувати за номером 0 800 503 111.

ChatGPT офіційно з'явився в Україні 18 лютого 2023 року. З того часу українці почали активно користуватися послугами чат-боту, який працює на базі штучного інтелекту. Чат-бот розуміє українську і може на ній відповідати. Однак спілкуючись з ним англійською, можна отримати більш розгорнуті та коректні відповіді.

Теги за темою
Укрзалізниця
Джерело матеріала
loader
loader