/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F535d0e8f5db9d6a9f1a7a829a1fd48de.jpg)
"Були останні гроші": тяжкохворий українець залишився без лікування через "обнулення" картки ПриватБанку
Клієнт ПриватБанку розповів, як його карта "обнулилася" через незрозумілу причину. З рахунку зникли 12 тисяч гривень, які були потрібні на лікування. Цим чоловік поділився у коментарях на офіційній сторінці банку у соцмережі facebook.
Українець розповів, що з його картки ПриватБанку зникло 12 тисяч гривень, які були потрібні для купівлі ліків. Він звернувся за допомогою до фінустанови, втім, жодного результату не отримав і залишився без лікування.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb6ce7be0773a8859bc79d43dee7ea9ff.jpg)
"Я хочу поділитися своєю історією про те, як з мого карткового рахунку зникло 12 000 гривень. Це були останні кошти на ліки. Я звернувся до банку і вже 7 днів відповіді не отримав. Вже давно минули терміни купівлі нових ліків, тож я фактично залишився без лікування тяжкої хвороби", - розповів чоловік.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F5a3bcfd7cb36708a1243443b7d76aa50.jpg)
Українець додав, що спілкується зі співробітниками ПриватБанку щодня і наголосив, що вирішення проблеми постійно відтягується.
"Щодня спілкуюся з підтримкою. Обіцяли вирішити до 1 травня. Потім обіцяли вирішити до 2 травня. Потім обіцяли вирішити до 3 травня...", - зазначив він.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fa901bd639626a90b3c53ce333d29b138.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "700 гривень зникли": пенсіонери з картками "Ощадбанку" втратили свої гроші.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба".

